16 Ara 2007

UK Championship 2007 Yarı Final


Stephen Maguire 9-5 Shaun Murphy

Mark Selby 8-9 Ronnie O'Sullivan

Bu Ronnie O'Sullivan hakikaten öküz arabası, hakikaten The Magician.. Mark Selby'yle müthiş bir maç yaptı yarı finalde.. 6-3 geri düştü, kenarda saçma sapan şeylerle ilgilenmeye başladı, yine koptu maçtan, serdi dedim.. Yine geri geldi.. 8-7 öne geçti.. Selby 16. frame'de süper oynayıp maçı decider'a taşıdı.. Sonra ne mi oldu? Bu hayvanoğlu, bu öküz arabası kalktı decider'da 147 yaptı, maçı, turnuvayı imzaladı.. Pes be birader.. Ayıp be.. Bunca zamandır izliyorum snooker'ı, izleme fırsatım olduğu halde kaçırdığım 1-2 147 olmuştu.. Hayatımda ilk defa canlı 147 izlememi sağladı Ronnie.. Ne desem, ne yazsam boş.. Duygulandırdı terbiyesiz.. Maçla ilgili yazacak şeyler de var ama canım istemedi şimdi, pek keyiflendim..

Bu turda da Murphy'den patladık.. Her turda 1 yanlış oluyor maşallah.. Eh tabi 2 maçta 1 yanlış da o kadar küçük değil.. Finalde acaba yine 1 yanlış hakkım olduğu için direk Maguire mı kazanır desem? Eheh.. O maçın da ikinci seansını izleyemedim ama Maguire'ın fazla zorlanmadığını yazmışlar.. Zaten ilk seansın başından kontrolü eline almıştı.. Gerçekten çok formda, belki de şu an en formda olan snooker oyuncusu..

Final,

Stephen Maguire - Ronnie O'Sullivan

Totem motem, uğraşamayacağım.. Şu 147'nin üstüne finalde Ronnie kazanır demezsem olmaz, terbiyesizlik yapmış olurum.. Maç çok kafa kafaya.. Murphy-Maguire gibi önceden kestirilemez bir maç.. Bahis şirketlerinin oranları yarım saate çıkar, bakalım merak ediyorum ben de.. 1.85'ten açarlarsa ikisini şaşırmam..

Ronnie çok klas.. Maguire ateş gibi yanıyor.. Şöyle ufak bir avantajı olabilir maçın Ronnie için.. Stephen Maguire da terzi gibi adam, ölçüp biçip öyle yapıyor atışlarını.. Defansif oyunun en müthiş elemanlarından bana kalırsa.. Ama oyunu soğutmuyor, çok uzun zamana yaymıyor atışlarını.. Finalde Ronnie'yi deli etmek için yapar mı bilmem ama her zamanki oyununu sürdürürse Ronnie'nin maçtan sıkılma şansı azalır derim ben.. Süper bir maç olacak orası kesin.. Belki çok rahat alır bir taraf ama yine de inanılmaz vuruşların olacağı bir maç gerçekleşecek, onu biliyorum.. Final önceki turlardan farklı, best of 19 üzerinden oynanacak.. 2 frame 2 frame'dir..

Güzel olacak, güzel.. 16.12.2007 Güzel Pazar'a bir şahane daha ekleyin..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.