24 Ara 2007

Ronaldinho satılık değilmiş


Bunu deminki postun bir yerine iliştirecektim, unuttum.. Ayrı bir post gider zaten bu iş bilmezliğe.. Aitor "Txiki" Begiristain diye bir futbol direktörü var Barcelona'nın, adamın sanki en büyük görevi 2 ayda bir çıkıp Roni'yi satmıyorum kardeşim demek.. Txiki'nin son 6-7 ayda 2., Barca'nın 4 ya da 5. açıklaması oldu.. Nasıl bir kulüp anlamadım ben.. Adam gibi kulüp bir defa çıkar yapar açıklamasını, siz istediğiniz kadar konuşadurun, gerçek budur der.. Onun üzerine yorum yapmaya devam edenler de mal olur insanların gözünde.. Ama böyle her dedikoduda çıkıp bu tip açıklamaları yapmak fiyat yükseltmek istemelerinden başka bir şey düşündürmüyor bana..

Bana kalırsa kalsın Roni.. Yok Messi varmış, Giovanni'si geliyormuş, oymuş, buymuş.. Bu da Roni be kardeşim.. Çiçek gibi adam işte.. Rijkaard zaten gidici, yeni gelecek hocayla sorun da kalacağını sanmam.. İlla gidecekse nereye gider peki?.. Ya İtalya, ya İngiltere.. Tercih ederim İngiltere'yi.. EPL'nin mekanik sistemleri içinde öyle bir yeteneği görmek çok eğlenceli olur.. Arsene Wenger Henry'yi göndermişken hayatta Roni istemez.. United çakmasını aldı.. Liverpool belki ama zor bence.. Eh tabi, en akla ve mantığa uyanı dedikodularının da çıktığı Chelsea.. Bakalım, kısfmet..

1 YORUM:

fizikalibilitesice dedi ki...

'' EPL'nin mekanik sistemleri içinde öyle bir yeteneği görmek çok eğlenceli olur.. ''

evet en güzeli bu olur sanırsam..ama hangi takım olur ya da olmalı işin orasını pek kestiremiyorum açıkcası..manu ya gitse olmaz yani olmamalı haksız rekabet doğurur halihazırda onca yıldız varken,arsene dediğiniz gibi bi kolej takımı oluşturma çabası içersinde hala onunda prensiplerine uygun düşmez,rafanın liverpooluna gitse rotasyona gelemez bir sissoko muamelesi görmek istemez,ee chelsea ye gitmesini de ben istemem zira mavi formanın üzerinde hiç de iyi durmayacağını düşünüyorum..en iyisi middlesbrough'gitsin..tuncay ile gol attıkları bir maçın ertesi ellerinde toplar,birbirlerini işaret ederek poz versinler..evet evet en iyisi bu..

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.