14 Ara 2007

Albin Ekdal Juve'de


İzlemişliğim yok, adını duymuşluğum var.. Ne yapar ne eder bilemiyorum.. Ama Juve kapmış elemanı.. Takımını bile çoğu insan duymamıştır, IF Brommapojkarna.. İsveç sonuncusu.. Neyse.. Nerden duydum peki? Tabii ki CM'den.. (FM değil lan o..) CM'nin en potansiyelli gençlerinden biriydi, "CM diyorsa doğrudur.." kavramının örneklerinden biri olacak sanıyorum.. İsveçli CM araştırmacılarından biri de çok fena oyuncu, alan yaşar demişti bir süre önce.. Bakalım, merak ediyoruz..

Eleman orta sahada oynuyor, ama kasmadan forvet oynayabiliyormuş.. Boy 1.86, teknik acayip diyor araştırmacı.. Tamam hemen herkes bir bağ kuracak biriyle de artık ismini de vermeye gerek yok.. İzleyelim, ondan sonra konuşuruz..

28 Temmuz 1989 doğumlu bu arada.. Heriflerin abisi olacak yaşa geldik, inanmak zor geliyor..

1 YORUM:

fizikalibilitesice dedi ki...

bu adamı zlatan'dan çok yusuf şimşeke benzetiyorum ben.boyu uzun evet ama o boya yakışacak bir hava hakimiyetine sahip değil.bizim yusuf gibi uzun ve uzunluğundan beklenmeyecek derecede teknik..belki ileride geliştirir bir zlatan olur ama şu an için çok uzak bu sıfata.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.