2 Ara 2007

İçeride 7 maç: 5 beraberlik 2 mağlubiyet


Hangi takım olabilir? Wigan? Livorno? Levante? Sunderland? (Fotoyu görmemişsiniz gibi yapıyorum) Milan'ın bu performansını açıklamak için çok şey düşündüm bir şey bulamadım.. 7 maçta 5 beraberlikle 5 puan, atılan gol sayısı 3, yenilen gol sayısı 5.. Deplasmanlardaki tablo daha ürkütücü.. 6 maçta 4 galibiyet, 1 beraberlik, 1 mağlubiyet.. Atılan gol sayısı 17, yedikleriyse 5.. Bunun tersi son derece bilinen bir performanstır, bahisçiler iyi bilir, her ligde bazı orta seviyeli takımlar içeride iyi top oynayıp iyi puanlar toplar, deplasmana gidince ise kuzu kesilir.. Bu nedenle de yukarı çıkamazlar, ortada takılırlar.. Her ligde, her sene bulunan bir şeydir bu.. Milan'ın durumuysa pek rastladığım bir şey değil.. Hatırlamaya çalışıyorum ama bulamadım.. İçeride böyle berbat performans gösterip dışarıda ortalama 3 gole çıkan bir takım herhalde son 15-20 yılda çok azdır, belki de yoktur..

Carlo Ancelotti içeride maç kazanmakta zorlanan her hoca gibi iç saha baskısına kurban gittiğini söylüyor oyuncularının ama böyle bir kadro için iyi bir bahane değil bu.. Durum vahim, bu gece de Juventus'u yenemediler.. 4 hayvan orta sahalı, önlerinde Kaka'lı klasik takımlarıyla yine kontrolü ellerinde tuttular ama gerekli tempoyu ve baskıyı bir türlü kuramadılar Juventus üzerinde.. Sağ bekteki Zebina'ya rağmen Juventus iyi tuttu çizgileri.. Ranieri de klasik 4-4-2 çıkarmış, hücumu düşündüler ellerinden geldiğince ama beceremediler.. (Foto eski bir maçtan bu arada)

Klasik bir Serie A derbisiydi, klasik şekilde under bitti..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.