10 Ara 2007

,

Jessica abla


Dün geceki Los Angeles Lakers-Golden State Warriors maçından.. Staples Center'da oynandı maç.. Bu Jessica'yı anlayabilmiş değilim, bilen bilir, benim için hatun tanımının karşılığıdır.. Angelina Jolie dahil üstüne tanımıyorum kimseyi.. Fotoğrafta da sıfır makyaj gibi görünüyor ve muhteşemliğinden hiçbir şey kaybetmemiş.. Sık sık Staples Center'ı ziyaret etmesi nedeniyle Laker olarak görüp benimle aynı takımdan diye sevinmemden sonra bu kız Golden State Warriors maçı da kaçırmaz oldu.. Baron Davis'in çok yakın arkadaşıymış.. Samimiyetlerini bilmiyorum ama sevip saydığım Baron'a yavaştan kıl olmaya başlıyorum.. Warriors LA'e gelince de Jess yine kaçırmamış, gelmiş salona.. Kimi destekledi ama onu bilemem artık.. İlk periyotta Derek Fisher savunmasında 15 sayı atıp kalan 3 periyotta Kobe'nin savunmasında küçük çaplı bir tecavüze uğrayarak 5 sayıda kalan Baron'a üzülmüş müdür onu da bilmiyorum..

Maç ne oldu diyecek olursanız son 9 maçında 8 galibiyet alan formda Warriors'ın aklını aldı Lakers.. 123-113.. Go home Baron..

3 YORUM:

farawaysoclose dedi ki...

sıfır makyaj, doğal saçlar görüntüsü için kimbilir ne kadar çaba harcanmıştır!!! :)) neyse, uzanamadığımız ete mundar demeyelim.

Unknown dedi ki...

hamileymiş kendisi. öyle duydum.

Adsız dedi ki...

jessica kim ulan,şıllığın teki!ayrıca önemli olan kişinin karakteri.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.