24 Ara 2007

Nereloloyor!?


Oftaş'a puan kaybedip devreye 3. girince birden herkes memnuniyetsizleşmeye başladı.. E bu takım açık ara yaparken de rakiplerine bir bok oynamıyordu o zaman neredeydiniz? Lideriz ama helal olsun Kalli'ye şu ortamda demenizin nedeni neydi? Oftaş karşısındaki futbol skandal, neyse konum o değil..

Kulüp fokur fokur kaynıyor diye.. Ne, neden yapılıyor kimsenin umrunda değil.. Kalli doktorlarından Ankara'ya gitmesi doğru olmaz raporunu alıp 2. maçını kaçırıyor üst üste, gripten.. Sonra 14.30 uçağıyla Almanya'ya uçuyor.. Yönetimin sanki umrunda değil hiçbir şey, en azından benim dışardan bir gözle gelişmeleri yorumlamam bu şekilde.. Peki eğer böyleyse bu şaşırtıcı mı? Özhan Canaydın'ın başkan olduğu yerde, hele seçime 3 ay kalmışken şaşırtıcı değil.. Canaydın yine hesaplara başlamıştır.. Bir Polat-Canaydın çekişmesi ve yeni koz Ünal Aysal'ın bünyeye katılması çalışmaları konuşuluyor ki sormayın gitsin.. Çiğneyip atılacak yeni sakız Ünal Aysal, dilerim kendisini feda etmez bir hiç uğruna.. Özhan Canaydın-Adnan Polat olayları eğer gerçekten varsa bile bile ladesti, Polat büyük ihtimalle kendini bitirdi ve eğer böyle olduysa hiç kusura bakmasın tamamıyla kendi suçu.. Seçim zamanı yaklaşsın, saflar iyice belirlensin bunun üzerine ayrı ve uzun bir post gider zaten.. Canaydın yine harıl harıl çalışıyor, Oftaş deplasmanında puan kaybedilmiş, devreye 3. girilmiş, son 4 maçta 7 puan kaybedilmiş, umrunda değil össan abimin.. Şakşakçılarından gelen "össan abi çok yaşa, össan abiiiii.." tebriklerini almakla meşgul hala.. Tabii bir de liste oluşturmanın..

Ama Kalli olayı çok ilginç.. Haldun Üstünel Ocak başı yanımızda diyor Kalli.. Dün Star'ı izliyorum, muhabir arkadaşlarımız havaalanındaydı, 7-8 büyük bavulla gitti Kalli diyorlar.. 1 haftalık bir tatil için bana fazla geldi, bilemiyorum..

Takım saçma sapan futbolla maç kazanırken herkes gereksiz övüyordu, şimdi de gereksiz yeriyorlar.. Lincoln, Linderoth, Ayhan dönünce bu takım normale girer.. Daha transferi var, osu var, busu var.. Futbol olarak istenilen seviyeye çıkar mı? Sanmam.. Ama kolay galibiyetler, rahat puanlar yine alınır.. Fenerbahçe'nin de en büyük rakibi olunur.. Ha bu mutlu eder mi bazılarını? Mümkün.. Ama beni etmiyor.. Bunu söylemekten de hiç çekinmedim..

Ama bir Ahmet Akcan görüyorum ki saha kenarında Kalli'nin en büyük yardımcısı olarak, tamamen komedi.. Maç bitmiş ne yorum yapmış Ahmet abi? Hava soğuktu, çok etkilendik.. Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya, gören de ağır sağanak yağmur ya da lapa lapa kar yağıyor sanacak.. Ben de Ankara'da yaşıyorum, dünkü Ankara çok soğuk bile denemeyecek, dışarıda rahatlıkla gezilebilecek, güzel kış günlerinden birini geçirdi.. Lucescu maçtan sonra kramponlar kötüydü, formalar kaygandı, zart zurt derdi, Ahmet Akcan da hava kötüydü diyor.. Ne kendini bilmez adamlarmışsınız be..

1 YORUM:

fizikalibilitesice dedi ki...

ve bu adam gene seçimden zaferle ayrılacak..her geçen günle birlikte daha bi eriyoruz..ama hala bile bile ladescilik oynamaya devam ediyoruz..pek bi garibiz vesselam..

Blogger tarafından desteklenmektedir.