17 Ara 2007

Nikolay Dimitrov


Arsene Wenger'in son icraatlarından.. Levski Sofya'da forma giyen bu 87'li sol açık Arsneal tarafından denemeye alınacakmış.. Deneme ne alaka onu anlamadım ama vardır Wenger'in bir bildiği.. Adamla ilgili malzeme bulmak çok zor, bu fotoğrafın bile onun olduğundan emin olamadım uzun süre.. İngiltere U-21 Milli Takımı'na karşı oynadığı bu maçta tesadüfi bir şekilde bulunan Arsene Wenger'in dikkatini çekmiş, ondan sonrası ufak çaplı bir araştırma ve sonra resmen istemişler Levski'den.. Bugün, yarın İngiltere'ye gelecek Dimitrov..

Biraz bakınca sağlam YouTube starlarından biri olduğunu gördüm.. YouTube scoutluğu yapmayı sevenler bakabilir kendisine.. 6-7 dakikalık antrenmanda topla oynadığı, 16-17 yaşındaki birçok Türk gencinin yapabileceği hareketleri yaparak abooov dedirtmiş çoğu insana.. Maç görüntüleri de var.. Yetenekli bir çocuk olduğu kesin, Arsene Wenger istemişse o çocuğu izlemeden eleştirmek mümkün değil, hatta güvenmek de gerek.. Ama izlemeden devamlılığı nedir, güç olarak ne durumdadır onları da bilemiyoruz tabii..

Arsenal'de bir sol açık problemi var bilindiği gibi Reyes gittiğinden beri.. Resmen Arsenal'e gelirse ve gerçekten yetenekliyse çok çabuk bir şekilde rotasyona girebilir.. YouTube'çuların yeni Roni, yeni Stoichkov, yeni bilmemne dedikleri bu eleman nedir, ne değildir Arsene Wenger vasıtasıyla merak ediyorum tabii.. Çıkar 1-2 haftaya ortaya..

1 YORUM:

fizikalibilitesice dedi ki...

yıllardır takımı gençleştirmek için uğraşıp,sonra epl şampiyonluğunun bu hayalperest tutumla gelmeyeceğini idrak eden,sonra gallas,gilberto gibi adamlara sarılan arsene wenger'in son kurbanı olacağa benzer futbolcu..kendisini tanımıyorum bir kere bile izlemedim ama djorou,justin hoyte,kerrea gilbert ve diğer sırf genç olması hasebiyle takıma kazandırılıp sonra kiralanan ya da forma yüzü göremeyip küsen futbolculardan olması pek muhtemel..

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.