17 Ara 2007

UK Championship 2007 Final


Çok fena ezdi Roket.. Maçı biraz kendi hatam, çokça da Eurosport'un iş bilmezliği yüzünden sonucunu bilerek izledim.. Süper oynamamış ama standart üstü oynamış.. Maguire berbat oynayınca çok rahat kazanmış..

Stephen Maguire 2-10 Ronnie O'Sullivan

İki çift lafı da Eurosport'a etmekte fayda var.. Bütün turları canlı yayınlayıp finali banttan vermek nasıl bir zihniyettir ben anlayamadım.. Dün 21.15'te yayın deyince şüphelenmiştim maçın TSİ 22.15'te başlaması mümkün değil diye ama tam saati de bilmiyordum açıkçası.. 8 gibi Eurosport'un sitesine bir girdim, 8-0'ı görüp büyük hayal kırıklığı yaşadım.. Zaten Ronnie'nin çeyrek final ve yarı final maçlarını da doğru düzgün yayınlamadılar..

Neyse, güzel oldu.. 3 yıl sonra yeni bir sıralama turnuvası daha kazandı The Essex Exocet.. Devamını bekliyoruz.. The Crucible'da özellikle..

1 YORUM:

Unknown dedi ki...

hemen eurosport olarak cevap hakkımızı kullanmak istiyorum :) eurosport merkez eğer bir masada ronnie'nin maçı oynanıyorsa mutlaka onu seçiyor. rating'i yüksek malum. ama ilerleyen turlar, özellikle yarı final ve final hafta sonuna denk geldiğinden gündüz diğer sporlar yayımlanıyor. (sözleşmeler gereği) sonra da akşam seansına bağlanıyoruz. ama şimdi bu ronnie denen insan görünümlü snooker makinası ilk seansta 8-0'ı bulunca iş değişiyor. iki frame için canlı vermektense, banttan vermeyi tercih ediyor eurosport merkez. tamamen ronnie'nin hıyarlığı yani :)

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.