14 Ara 2007

,

Galatasaray 2-0 Sivasspor


Resimdeki sağdaki çocuk var ya.. Büyük çocuk bu, büyük.. Yanında Bouzid falan var, muhtemelen şu maçta gelmiş geçmiş en ağır tandemi oluşturuyorlar Türkiye'de, ama pek farketmiyor.. Galatasaraylı taraftarlar ne kadar teşekkür etse azdır bu adama, ben bunu bilir bunu söylerim.. Çok açık ve net, sene başından beri en iyi 2 Galatasaray oyuncusundan biri.. Rigobert Song'la birlikte.. Ama bana sanki ilk sırada gibi geliyor.. Song iyi performansına çok alıştırdığından mıdır, Servet'in futbol denyolarından eleştiri alan oyunu iyi olunca daha çok göze battığından mıdır, onu bilemem.. Ama ilk 15 maç itibarıyla Galatasaray'ın en iyi oyuncusu seçilmesi gerekiyorsa oyum sonuna kadar, sapına kadar bu kardeşe gider.. Helal de olsun, ne diyeyim..

Fazla yazacak bir şeyim yok maçla ilgili, Galatasaray güzel oynadı.. 0-0 bitse de güzel oynamış olacaktı, hakkı olan golleri atınca da güzel oynamış oldu.. Açıklamalarıyla sık sık futbol ukalası mertebesine yükselen sevgili Kalli'nin Fenerbahçe maçından sonraki yumurtlamaları şöyle oldu.. "Kadro çıkarma konusunda eleştirilmem mümkün değil, elimde oyuncu yoktu.. Bir suçum yoktur.." Hakikaten de yokmuş be beyaz tilkim.. Bak, yine Mehmet Topal diye bir çocuk koydun 2. önlibero olarak, mis gibi top oynadı adam.. Sen Fenerbahçe gibi ligin en sağlam takımına deplasmanda Sabri ön liberosuyla çıkıyorsun, Sivasspor'a evinde Barış-Topal koyuyorsun.. Demek ki neymiş? Elinde seçenek varmış.. Ama napmışsın? İğrenç bir karar vermişsin, Galatasaray'ın rezil topunda en büyük mesuliyeti üstlenmen gerekirken hala ağlıyorsun eleştirilemezim bu maç için, elimde topçu yok diye.. Var mıymış, yok muymuş? Varmış lan işte.. Hayır bari o kadar konuştun bir hafta, öbür haftasonuna kendini tekzip etme di mi? İlginç..

Arda-Servet olayını anlamadım.. Ama Arda'nın sahadaki vurdumduymaz, kepaze futbolunu ben ekranda görünce delleniyorum, Anadolu çocuğu Servet çıldırmış çok mu? Yargısız infaz yapacağım, adamlığından emin olduğum Servet büyük ihtimalle haklıdır.. Arda'dan ise emin değilim.. Bir maç al be Arda, bak Lincoln oturuyor, kaç hafta oturdu ilk yarı.. Bir maç top oyna be, bir maç eli belinde gezme, durum berabereyken saçma sapan topuk paslarıyla şov yapmaya kasma.. Bir maç yahu, bir maç..

İyi yaptı Kalli oyundan alarak, belki de maçı getiren hareket olmuştur kim bilir..

2 YORUM:

Adsız dedi ki...

söylediklerinize tamamen katılıyorum..bilhassa da servet hakkındaki gerçekçi bakış açınıza..arda'da daha şimdiden bir yıl daha oyna sonra bırafkırsın baskısına maruz kalan 10 numaralar gibi oynadığını düşünüyorum.o ellerin o bele gitmesine daha bir 10 yıl var sanki.ama şimdiden fazlasıyla sergen yalçın davranmakta.tüpük bir türk futbolcusu profili çizmekte.umarım düzelir.biz de tekrardan kapalıdan yükselen arda turan oleyy seslerini duyarız..

Unknown dedi ki...

Arda^nın aheste ahesta koştuğu bir sahada çok kişi dellenir. Servet^i severim, bazen ciddi hatalar yapsa da ligimizin en iyi defans oyuncularından birisidir. Tartışma hakkında ben de fazla bir şey bilmiyorum ama Servet haklıdır diyorum nedense içimden..

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.