14 Ara 2007

Owen to City?


Sven Goran Eriksson harıl harıl forvet arıyor City'ye, bir türlü aradığı standartı bulamadı orada.. Owen'a sulandığı haberleri çıkmış, Sam Allerdyce da sanmıyorum demiş, Teamtalk'ta okudum.. Ortadaki para 17 milyon pound.. Owen için.. Eheh.. Allerdyce'ın City'nin geleceğini sanmıyorum derken o kadar aptal değillerdir demek istediğini düşünüyorum.. Böyle saçma bir şey olmaz yani, olmamalı.. 35 milyon dolar nedir lan Owen'a.. 3 tane Owen alırlar o paraya, dua ediyordur bence Allerdyce içinden..

O paranın yarısına gitsinler Afonso Alves alsınlar, zaten 1 ay önce sıklıkla onun haberleri çıkıyordu City için.. Hem Hollanda Ligi çok mu balon, Afonso major bir ligde babayı mı alır onu görürüz.. Ben almayacağını düşünüyorum ama büyük de bir merak var içimde o konuda.. Boşa harcamasın Sven baba parayı, yarısıyla hem iş hem de deneysel bir çalışma yapsın, güzel olur be..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.