2 Ara 2007

Somebody stop them


The Mask'le hayatıma girmiş bir cümle "Somebody stop him.." Pek severim o yüzden, çok da kullanırım.. Futbol ve basketbol dünyasında kullanılmaya çok yatkındır.. Son örneği Gunners işte.. 2 derby öncesinde Robin Van Persie sakatlandı, patlarlar dedim.. Man Utd ve Pool maçlarından 2 puan çıkardılar idare ettiler.. Son dakikalarda maçlar aldılar.. Bugün de Van Persie üstüne Fabregas'sız Villa deplasmanına çıktılar.. Son 3 maçını deplasmanda oynayıp sırasıyla Birmingham, Boro ve Blackburn'ü tokatlayan istim üzerindeki, harika hücum etmeye başlayan Villa'ya hem de.. Sonuç? 2-1 Arsenal.. Maçı izleyemedim ama izleyenlerden duyduğum ve okuduklarım Villa'nın hayli üstün olduğu ama maçı Arsenal'in kazandığı.. Bu sene ilk kez olmuyor bu.. Açıkçası 14 maçta 11 galibiyet, 3 beraberliğe rağmen Arsenal puan durumunda yakaladığı gösterişi oynadığı futbolda yakalayamadı Premier League'de.. Ama kazanmayı biliyorlar.. Bunda da en büyük neden olarak Arsene Wenger'in ilk yıllardaki hücumcu profilinin yavaş yavaş defansif futbola doğru dönmesini görüyorum ben.. Bugün de Toure önderliğinde inanılmaz bir savunma yapmışlar duyduğum kadarıyla..

Target'a Adebayor'u yerleştirip 5 orta sahalı düzeni iyi oturttu Wenger.. Sağ çizgide Sagna-Eboue ikilisinden de vazgeçmiyor bir türlü.. İkisi de kenarda beklemeyecek kadar hazır ve önemli oyuncular açıkçası.. Bugün, yeteneğine çok güvendiğim Lassana Diarra da orta sahada oynamış, iyi de iş yapmış.. Golleri, özetleri, hiçbir şeyi izleyemedim ama boku çıkıyor yavaş yavaş bu işin..

Ben hala tam olarak güvenemiyorum oynanan topa.. Türk FOX maalesef fazla Arsenal maçı vermedi ve izleyemiyor insanlar Gunners'ı.. CL'de oynanan 7-0'lık maçtaki inanılmaz dominantlıktaki futbol da biraz fazla efsane oldu.. Haftaya Boro deplasmanına çıkacaklar.. Ondan sonra yine zorlu bir 4 hafta geçirecek Arsenal.. Önce içeride Chelsea ve Spurs, arkasından ligin önemli ekipleri olan Portsmouth ve Everton deplasmanları.. Burada da bükülmezse bilekleri hayli çirkinleşecek bu iş..

1 YORUM:

Adsız dedi ki...

ona "somebody stop me" denir.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.