17 Ara 2007

Eurosport Snooker

UK Championship 2007 Finalinde Eurosport'a serzenişlerimi bildirmiştim maçı canlı yayınlamadıkları için, kanalın başarılı Türk spikerlerinden İbrahim Koçyiğit altına not düşerek nedenini açıklamış, teşekkürler ediyorum.. Onların da yapacağı bir şey yok, kendilerine kalsa baştan sona yayınlarlar o finali biliyorum, zaten ecnebi yetkililere yapmıştım eleştiriyi..

Bu arada İbrahim Bey'in daha önceki bir yazımdan sonra da mesajı gelmişti bana sözlük aracılığıyla, onu paylaşmayı unuttum sizlerle.. Eurosport Almanya çoğu sıralama turnuvasını internet üzerinden kendi sitelerinden yayınlıyormuş.. Hem böyle durumlar, hem de ilk turlarda seçilen maçların beğenilmediği ortamlarda çok iyi bir alternatif olabilir.. Buraya düşelim, akıllarda bulunsun..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.