30 Ara 2007

Holosko, Belluschi, Fenin, Banega


Herkes bir şeyler söylüyor geldiğinden beri.. Kesinlikle Türkiye Liglerindeki en kaliteli forvet olarak duruyordu kendisi.. Fizik kalitesi, hava hakimiyeti, driplingi, gol vuruşları, açık alanda oynayabilmesi.. Oldukça komple bir eleman.. Bobo'yla da tartışmasız bir şekilde en korkutucu forvet ikilisini oluşturacaklar Türkiye'de.. Ama verilen para gerçekten çok.. Özellikle de Beşiktaş gibi mali sıkıntıları olan bir kulüp için.. Helal edeceğini sanıyorum o parayı ama şu durum içinde sıkıntı yaratacaktır.. 6 milyona serbest kalırken 1 milyon için Koray Aycı ve Burak Yılmaz verilmesini de ben anlayamadım ama vardır heralde bir sebebi..

Holosko'nun gelişi en çok Beşiktaş'ın sistemini ve Ertuğrul'u etkiler.. Delgado'yla birlikte bu Bobo ve Holosko'ya sahipken sol ve sağ açık olayından vazgeçmeleri gerekiyor bence.. Holosko da, Bobo da gezen adamlar, kenarları da kullanabiliyorlar.. Delgado'yla birlikte kanatsız üçlü bir orta saha (Tello-Serdar Kurtuluş-Serdar Özkan mesela, ilk aklıma gelen) (Edit: Cisse'yi ülkesine mi gönderdim naptım bilmiyorum ki.. Şuursuzlaşmışım.. Serdar'lardan birini çıkar Cisse'yi koy oraya) uygun bir yapı olabilir Beşiktaş için.. Holosko'nun iyi performans gösterememesi bir tek Ertuğrul'un hücumdaki kısırlığı devam ederse olur bence, onun dışında 2. yarıda 8-9 golden aşağısını atacağını sanmıyorum.. Güzel transfer, fazla para.. Hayırlı olsun..


Adam Olympiakos'a gitmiş yahu.. Habire Porto haberi çıkıyordu ne zaman talip oldular da bitirdiler olayı anlamadım.. Ben bir şeyleri kaçırdım galiba.. Kesin imza sanırım hala yok ama %99 diyorlar.. Bonservisinin %60'ını 6-6.5 milyon euro gibi bir rakama alıyorlar.. Gayet de iyi bir fiyat..

Olympiakos da fazla olmaya başladı yalnız.. Darko Kovacevic, Lomana Lua Lua, Raul Bravo, Luciano Galletti, Julio Cesar, Predrag Djordjevic.. Üzerine Fernando Belluschi.. Yunanistan gibi bir lig için fazla ağır bir kadro.. Chelsea'yle olan CL 1/16 maçları çok süper geçecek.. Chelsea'nin şu andaki formunu sürdürdüğü takdirde pek şansları olacağını sanmıyorum ama daha çok zaman var, işler değişebilir.. Her türlü yusuflattırırlar ama Chelsea'yi..


Bunu da Eintracht Frankfurt aldı.. Fiyat sadece 3.5 milyon euro.. Holosko'nun 5-6 milyonuna normal canım diyenlere duyurmakta sakınca yok.. 20 yaşında ve geleceğin yıldızlarından biri olarak gösteriliyor doğal olarak.. Teplice'deyken yine doğal olarak izleme şansım olmadı, birkaç videosunu izledim, topa pek temiz vuruyor.. Şu anki durumuyla Holosko'dan iyi olduğunu iddia edecek değilim.. Ama şunu iddia edebilirim ki çok büyük Avrupa kulüpleri tarafından sağlam bir şekilde izleniyor.. Arsenal, Juventus, Inter gibi takımlar tarafından.. Yani çok daha fazla bir şekilde gelecek vadediyor ve ederi ortada.. Artık işin muhasebesini kendileri yapsınlar..


Bunu da Valencia bitirmiş.. Koeman artık alır bu wonderkid'i koyar orta sahaya Albelda'nın yerine, takımı gençleştirdim diye övünür de övünür.. Bir de tutarsa aman aman.. 20 kağıt vereceklermiş.. Hakikaten söylendiği gibiyse verilir de, patlarsa birçok vatandaşı gibi ağlarlar çok fena.. Bana yine de çok gibi geldi ama FM'den sempatim vardır, pek de sevimli bir çocuk.. Yaş da 19.. Tutarsa 15 yıl kullanırsın tepe tepe, istersen 5 yıl sonra okutursun da 2 katına.. Eh lazımdı Valencia'ya, hayrını görsünler..

2 YORUM:

fizikalibilitesice dedi ki...

holosko teoride iyi bir transfermiş gibi duruyor ilk bakışta..ancak gerek ertuğrul sağlam ın oyun anlayışı gerek ise beşiktaşın oyuncu kadrosu göz önüne alındığında çok da elzem değilmiş,hani olmasa da olurmuş gibi durmakta..en azından benim nazarımda bu böyle..

bi kere bobo ile haddinden fazla bir benzerlikleri söz konusu..ikiside ne komple bir target striket,ne de explosive denen drible özelliği baskın,araya koşular yapan saviola tarzı forvet..

ikincisi takıma monte edilmesi -ki bu kadar para bu kadar futbolcu karşılığında alınan bir adamın oynatılmaması ne derece söz konusu olabilir,oynatılmazsa medya bunun üstüne ne kadar gidip ertuğrulu yıpratır bilemiycem- ertuğrul sağlam'ın hali hazırdaki delgado destekli tek forvet ve çift winger lı oyun düzeninden feragat etmesi anlamına gelir ki burada gerek delgado nun perfonmansı gerekse takım savunmasında zaaflar belirebilir..

bir diğer gerekçem ise uğruna saçılan astronomik transfer ücretinin fahişliği altında ezilip ikinci bir ayhan akman olma ihtimali..o da genç ve ilk kez bölesine yüksek profilli bir takımda forma giyecek tıpkı dönemin ayhanı gibi..çok kaderdaş olacak gibiler..bekleyip görmek tabii gene payımıza düşen..

Adsız dedi ki...

Ben de neden 1 milyon euro icin burak ve koray'in verildigini anlayamamistim. Ama hesap suymus. Ertugrul Saglam Burak'i istemiyormus. Koray yilda 1 milyon ytl aliyormus. Burak da 1.2 milyon aliyormus. Holosko'ysa 800 bin euro alacakmis.

Yani 4 futbolcu yollayip (koray, burak, i. akin ve diatta) bir futbolcu alarak pahaliya gelen bonservisi kompense etmek istemisler.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.