5 Kas 2007

Ulivieri Reggina'da


Haber aslında eski, Kasım'ın ilk günü düştü piyasalara.. Amacım da zaten bu haberi size vermek değil.. Renzo baba İtalyan hocalar içinde sevdiğim, saydığım şahsiyetlerden biridir.. Parma'da kısa da olsa yaptığı hocalık da etken tabi bunda.. Bizdeki kariyeri pek uzun değildi ama ben memnundum kendisinden, pek kısa kaldı.. Zaten kendisinin genel kariyeri de bir takımda öyle büyük bir istikrar yakalamadan, çoğu diğer İtalyan hocalar gibi fazlaca takım değiştiren bir yapı gösterdi.. 41 yıllık teknik direktörlük kariyerinin 19. profesyonel takımı olacak Reggina..

Benim kendisiyle ilgili hatırladığım en güzel şey ise Arrigo Sacchi'ye verdiği ayardı.. 2000'lerin başında Parma'nın başına gelen efsane Sacchi daha bir maça çıkmadan bu stresi artık kaldıramıyorum diye takımın başından ayrılınca (Birkaç sene sonra genel direktör olarak takıma geri dönmüştü) Renzo Ulivieri başa gelmişti.. Renzo babaya Arrigo Sacchi'nin stres yüzünden takımdan ayrılmasıyla ilgili soru sorulduğunda kendisi: (Hatırladığım kadarıyla, yaklaşık olarak...) "Stres bizim meslekte var olabilecek bir şey değil. Herhangi bir fabrikada ya da madenlerde işçilik yapan geçim sıkıntısı yaşayan insanların hayatında stres olabilir fakat bu paraların döndüğü, para içinde yüzdüğümüz bu dalda stres diye bir şeyi kabul etmem mümkün değil.." demişti.. Kral adamdır yani Renzo, Reggina'da da başarılı olacağını düşünüyorum.. Hatta çok ilginç bir hücum futboluyla öne çıkabilir ilerleyen haftalarda Reggina.. Takipteyiz eski Parmalıyı..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.