14 Kas 2007

Ah Jose vah Jose


Bu Jose'nin Arsene Wenger kompleksi nolacak bilemiyorum ben.. Gerçi Wenger'in kalbi de Mourinho'ya karşı boş değil ama artık Chelsea'den ayrılmış Portekizlinin hala Arsene babaya sarmasına ben mana veremiyorum..

Goal.com'un Türkçe bölümünde okudum, yabancı medyada şöyle bir göz gezdirdim bulamadım orijinalini..Orayı kaynak alıyorum yani haberde..
Efendim neymiş kendisi Wenger'in yabancıları öne çıkarmasından rahatsızmış, kendisi Chelsea'deyken İngilizleri oynatmak için çabalamış, İngiliz futbolunu da düşünmüşmüş..Wenger'in yaptığı çok yanlışmış.. EPL'de çalışanlar İngiliz futbolunu da düşünmeliymiş..

Be güzel kardeşim senin 3 senede harcadığın 350 milyon dolarla o işler daha rahat tabi..Arsene hocanın İngiliz futbolundan çok daha geniş kapsamlı dünya futboluna getirdiklerini, kazandırdıklarını göremeyip hala olaya İngiltere penceresinden bakıp afacanlık yapmaya çalışıyorsun.. Gerçeğin sen de farkındasın ama bu içindeki kuyruk acısı her geçen gün artıyor.. Dur bakalım nereye kadar..

Bir de neymiş, kendisi Chelsea'de çok para harcamış ama Arsene Wenger sanki Henry'yi, Vieira'yı getirirken çok mu az harcamışmış.. Be adam lafını etmeden bir mali hesaplara bak, her şey ortada.. Sen 3 yılda 350 milyon dolar civarında harcadın.. Arsene Wenger o paraya 10 yıllık Arsenal kariyerinde ulaşamadı.. Sonra Wenger de çok harcadı, yapma yaa..

Chelsea sen gittikten sonra krizden kolay çıktı diye sapıtma evladım, bunlara gerenk yok..

1 YORUM:

Adsız dedi ki...

kanka bi yerden mourinho sesi duydun mu "hop, arsene wenger!" diye atlamaya başladın... arsene wenger bile kendini bu kadar kıyaslamıyodur mourinho'yla... yazık günah, çık bi hava al, bi dinlen...

Blogger tarafından desteklenmektedir.