16 Kas 2007

,

Euro 2008: Son Viraj


D, F, G ve kısmen A grupları rahat gibi.. B, C ve E yanıyor..

B grubunda büyük ihtimalle 2. finalistin kim olacağı İskoçya-İtalya maçıyla belirlenecek.. İskoçlar fazla güveniyorlar kendilerine, İtalya tarafı daha sinsi gibi her zamanki gibi.. Başka bir takım olsa İtalya'nın karşısında İtalya'yı daha şanslı görebilirdim ama İskoçların oyun stili ve mantalitesi İtalya'nın bu önemli ve son gibi görünen, deplasman maçında istediğini çok daha zor bir şekilde almasına neden olacak gibi geliyor.. Gerçi Fransa'nın son Ukrayna deplasmanı da pek kolay değil ama o maç her türlü alınır, bağlanır..

E grubunda Rusya hata yapmadığı takdirde İngilizler bitti gibi.. Guus Hiddink de sözkonusu olduğu vakit bu hatanın olmayacağını düşünüyorum ben de.. İsrail-Rusya maçı zaten hata yapılabilecek tek maç Rusya için, son hafta Andorra'ya gidiyorlar, 6 atıp dönecekler.. Okuduğum bir yerde İsrail'in maça yedek ağırlıklı çıkacağını gördüm.. Takımdan da birkaç isim Rusya'yla ilgili hoş açıklamalarda bulunmuş.. Rusya çıkıp alacak gibi, şu an için oran da fena değil maçta, oynayacak olanlar kaçırmasın her an kaldırabilirler.. Oraya doğru gidiyor müsabaka..

C'de biz varız.. Rüyamda 3-1 kazandığımızı gördüm, rahat da kazandık.. Hiç önem vermem bu tip şeylere ama o gün baya bi garip uyandım.. Seçilen kadronun çok farklı isimlere yer vermesi Age Hareide'ye korku verdiği gibi bana da umut verdi biraz.. Genelde bu tip maçlarda oldukça kabızız ama çok kötümser bakmıyorum.. Kesinlikle kendi takımıma bahis oynama gafletinde bulunmayacağım (Daha kazanmışlığım yok zira bu şekilde)ama zevkle ve heyecanla izleyeceğim.. Yıldıray yoksa Yusuf oynasın, forvette Semih mutlaka bulunsun, orta saha Fenerbahçe'den oluşsun.. Kaybedeceksek öyle kaybedelim..

A'da Polonya Belçika'yı yendiği takdirde iş biter, yenerler de..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.