25 Kas 2007

"Bilerek sarı gördüm.."


Alex'in Ankaraspor maçından sonra yaptığı açıklamada geçen cümlelerden biri bu.. 2 hafta sonra Galatasaray'la yapılacak maç için sarı kart sınırında olan Alex, derbiyi riske atmamak için bilerek sarı görmüş.. Bunu rahat bir şekilde açıkladığına göre teknik direktör ve yöneticilerle birlikte alınmış bir karar olduğunu da düşünebiliriz heralde.. Bilmiyorum tek bana mı saçma geldi ama yanlış bir karar bence.. Haftaya Denizlispor deplasmanına gidiyor Fenerbahçe.. Çok kolay bir maç olduğunu düşünmüyorum.. Her ne kadar Denizli'de pozisyonları Kalli tarafından karman çorman edilmiş bir Galatasaray'a karşı 90 dakika mahkum top oynayıp kaybetseler de gerçek Denizli değildi o maçtaki.. Bu sene Kayserispor'u 2-0 yendikleri maç son yıllarda izlediğim en güzel, Avrupa liglerini hiç özletmeyen, en heyecanlı maçlardan biriydi.. Fenerbahçe Alex yokken dirençli deplasman takımlarına karşı zorlanabiliyor.. Bu tip bilerek sarı kart görme işlerine karşı değilim aslında.. Çok önemli bir oyuncu sınırdadır, bir hafta sonra güçsüz ve kazanılacağına kesin gözüyle bakılan bir takımla içeride oynanıyordur, o maç sonrası ligde önemli maçlar oynanacaktır.. O zaman mantıklı olabilir ama Denizli deplasmanı bence o kolay maç profiline uymuyor.. Özellikle Galatasaray maçı için yaptığını söyledi Alex.. Peki haftaya Denizli'de yaşanacak bir puan kaybı sonrası Galatasaray da içeride kazanırsa ne olacak? Alex'in Denizli'de sarı kart görme ihtimali nedir mesela? %20? %25? En fazla.. Böyle bir risk için bu deplasmanı tehlikeye atmayı doğru bulmadım.. Belki çok rahat kazanacaklar haftaya, sorunsuz geçecek ama yine de ben yanlış bir karar olduğunu düşünüyorum bunun..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.