11 Kas 2007

İtalya'da yine kavga: 1 ölü

İtalya yine karışmış, ben anlamıyorum bu adamları.. Inter-Lazio maçı oynanacak ama Juve taraftarlarıyla Lazio taraftarları birbirine giriyor ve 1 ölü çıkıyor arbededen.. Anladığım kadarıyla Parma deplasmanına giden Juve taraftarlarıyla Inter deplasmanına giden Lazio taraftarları bir dinlenme tesisinde karşılaşıyorlar.. Tesisin adı "Badia Al Pino".. Noluyorsa oluyor ve Gabriel Sandri adındaki bir İtalyan çıkan çatışmada hayatını kaybediyor.. Bir yerde myspace profilini gördüm adamın, belli bir piyasası olan bir kişiymiş İtalya'da, müzikle uğraşıyor gibi anladım.. Neyse.. İlk okuduğum haberlerde aslında polisin araya girmesiyle polisin birinden çıkan kurşun sonucu hayatını kaybetmiş Sandri şeklinde bi şeyler okumuştum fakat İtalyan bir polis amirinin açıklamasında tamamen başka şeyler vardı, cinayeti işleyen en kısa zamanda bulunacak falan demiş eleman.. Bu arada kaza kurşunu diyenler de var.. Vallahi Serie A yine birbirine girer 15 gün..

Lazio başkanı bu ortamda maça çıkmak istememiş, haklı olarak.. Moratti de kabul etmiş.. Inter-Lazio iptal.. Diğer maçlar da 10 dakika geç başlamış bu olay yüzünden.. Atalanta-Milan maçı da bazı olaylardan iptal..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.