29 Kas 2007

,

Çatır çatır tartışacak yardımcı

Hıncal baba yine cozuttu.. Türkiye Bosna Hersek'i yenip gruplara kaldığından beri, hatta onun öncesinden de başladı yazılara.. Euro 2008'e gidişimizden sonra 325 yazı yazdı, 34 konuşma yaptı.. Hepsi papağan gibi tekrarlar halinde.. Bugün perşembe, Sabah'ta spor köşesi.. Döşenmiş yine.. (O kadar sıkıcı ki 2. paragrafta bıraktım) Bu tekrarların içinde tekrarladığı şeylerse ziyadesiyle komik.. Birincisi, Euro 2008'deki takımlara bakıyormuş, hepsi birbirinden zayıfmış, Avrupa futbolu büyük bir çöküş içindeymiş (Bunu yıllardır söyler, tabi Robert Pires adam değil ona göre, Avrupa'da da sayılabilecek 10 tane yıldız yok Hıncal'ım için) Bu çöküş için örnek de İngiltere'nin 2008'e gidememesi.. Güzel bir boş argüman oldu İngilizler Hıncal usta için.. Türkiye çok rahat çıkarmış gruplardan, şampiyon olabilirmiş, bu Terim'in elindeymiş.. İkincisi, Dünya Kupası kuraları çok kek bir grup çıkarmış, zaten bütün gruplar çok kekmiş, Dünya futbolu da çöküşte ya.. İspanya da takım falan değilmiş, gelen geçen tokatlıyormuş.. Üçüncüsü ki burada haklılık payı var, Terim teknik kadroya kendisiyle tartışacak, gerekirse kavga edecek birini koymalıymış.. Tek başarı o şekilde gelirmiş.. Nasıl Terim Piontek'in yanında yardımcı, Denizli Derwall'in çırağıysa Terim de öyle birini almalıymış yanına.. Şimdi bu doğru, ama Hıncal Uluç'un amacı doğruyu söyleyip üzüm yemek değil, tersinin olacağını bildiği için ileride bağcıyı dövmek..

Avrupa'daki ve Dünya'daki bütün rakipleri kolay, güçsüz, düşüşte gösterip Türkiye oralarda bir şey kazanamayınca son yılların en kolay grubundan çıkamadık, son yılların en güçsüz Dünya Kupası elemelerini atlayamadık ya da zorla atladık demek amaç.. Başka bir şey değil.. Keza yardımcı olayı da, Terim'in tek başına çalıştığını, sittin sene yanına 2. adam almayacağını bildiği için yüksek ihtimalli başarısızlıklarda (2008'de dördüncü torbadan gruplara girip çıkamamak ne kadar başarısızlık sayılarsa tabii) amaç baştakine vurmak.. Terim'e özel nefret olayı olduğunu söylemek istiyor değilim burada.. Başta kim olduğu farketmez.. Terim, Güneş, Gerets, Feldkamp, Lucescu, Denizli.. Hıncal baba için değişmez..

Ama artık çok bayatladı bu tavırları, kimse de yemiyor.. Olmayacağını bildiği şeyleri defalarca tekrarlayıp, takımın başarısız olacağını kestirebildiği için gelecekte bakın ben 2 senedir bunu söylüyorum, bunlar yapılsaydı şu anda çok başarılı olmuştuk tarzı kurnazlıklarına kimse helal demiyor artık..

Euro 2008 önümüzdeki ilk turnuva.. 4. torbadan biraz güçlü bir gruba düşelim, doğal olarak çıkma şansımız çok az olacak.. Çıkamadığımız anda da şu anda kustukları yeni tekrarlar olarak karşımıza gelecek Hıncal Uluç'un.. Ama baydın be usta, vallahi sıktın..

0 YORUM:

Blogger tarafından desteklenmektedir.