4 Kas 2007

,

Arsenal - Manchester United


Maçın ilk 45 dakikasının tamamını ikinci yarısının da yarısını bölük pörçük izleyebildim, güzelim son 10 dakikayı da kaçırdım.. Yazık oldu.. Derinlemesine bir analiz yapmak istemiyorum bu nedenle ama Arsenal'i bu sene izlediğim 4. maçında da çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim.. Aksine, Manchester United'ın da çıktığı 11'e göre beklediğimden iyi oynadığını gördüm..

Arsenal'in eline gelen iyi bir fırsattı bu, geçen hafta deplasmandaki Pool beraberliğinden sonra bu maçı alıp arayı iyice açma şansı vardı, pek iyi değerlendiremediler.. Çok iyi oynayıp puan kaybedilseydi böyle yazmazdım belki ama o iştahı göremedim.. Şans mıdır başka bir şey midir bilemiyorum ama bu sene Arsenal'i ne zaman izlesem (Fox Türkiye'ye selamlar) vasat top oynuyorlar.. Liverpool'a karşı erken yedikleri golle maçın genelinde bir üstünlükleri vardı ama o maçı da berabereyken görmeyi daha çok isterdim şahsen..

Takım bu sene çok genç.. Muhakkak düşüşe geçiş olacaktır.. Puan kayıplarının fazlalaştığı bölümlerdeki kredi çok önemli Gunners'ın geleceği için.. Bu maç o krediyi alma maçıydı, değerlendirilemedi.. Bir de Chelsea önünde izlemek lazım, sanırım Arsenal'in bu sene ne olacağını en iyi gösteren maç o olacak..

Yani, ne kötü ne iyi oldu sonuç Arsenal açısından.. Alex Ferguson da çok mutsuz ayrılmamıştır sanıyorum Ashburton Grove'dan.. (Bu arada afacan İskoç'un ilk yarıda sarı kartı olan Patrice Evra'nın sertçe yaptığı bir faulden sonra haklı faule kızıp 4. hakem vasıtasıyla Howard Webb'i etkisi altına alışı Futbol Fakültelerinde ders olarak okutulmalı, hakemin haklı kararıyla hakem nasıl etkilenir pek güzel gösterdi, gülümsetti..)

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.