2 Kas 2007

Lassana Diarra

Lassana kardeş soyadlarının telaffuzu sakıncalı olan bu Diarra'lar ailesi içinde en teknik, topla en yumuşak olan oyuncudur heralde.. Üstünde durulması gereken bir oyuncu olarak düşündüğümden dolayıdır ki Arsenal'e transferinde özellikle Arsene Wenger'in eline düştüğü için de sevinmiştim.. Bu sevimli fırlama da Arsenal'e transfer olduğu için çok mutlu olduğunu, Jose Mourinho'yla mevki konusunda bir türlü anlaşamadığını, kendisinden sağ bek değil, orta saha oyuncusu olacağını falan söylemişti.. Eyvallah deyip hak vermiştim.. Ama ilginçtir ki geçen gece Valencia-Real Madrid maçının arasında gözucuyla izlediğim Carling Cup maçında, Sheffield United'a karşı sağ bek oynadığını gördüm, üzüldüm.. Yine alıp gitmeye, al verlerle güzel şeyler yapmaya çalışıyordu ama bilemiyorum artık.. Tek maçlık bir olay mıdır yoksa Wenger'le olan muhabbeti de bu sağ bek-defansif orta saha çekişmesi etrafında mı şekillenecek ileride göreceğiz.. Tek şanssızlığı takımın en çok çeşitliliğe sahip pozisyonunun üstüne transfer edilmesi..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.