27 Şub 2008

Türkler geri dönüyor


Maça 2.5 saat kala Galatasaray cephesinden gelen haberler Türk ağırlıklı kadronun geri döndüğü şeklinde.. Barusso kesin yok.. Lincoln büyük ihtimal yok, eğer akıl oyunlarına girişmediyse Kalli.. Nonda yine yok görünüyor.. Bir tek Song'un yeri garanti gibi.. Onun da Emre-Servet tandemiyle birlikte sağ bekte mi, yoksa Sabri'li sağ bekte Servet partneri olarak mı görev alacağı belli değil.. Kalli bir büyük ve önemli maçta daha Lincoln'ü tek forvet partneri şeklinde düşünmüyor, ne güzel.. Ama en azından klasik 4-4-2 geri dönecek, orası kesin gibi.. Her ne kadar ortada oynayacağı kesin olan Ayhan yine orta sahanın düşmesine neden olacaksa da idare eder, Topal'a büyük iş düşecek orada.. Her türlü daha önceki mallıklardan iyidir tabii..

Fenerbahçe'de her şey her zamanki gibi belirgin.. Kesin olan tek şey Roberto Carlos'un yokluğu.. Onun dışında her zamanki sistemleri ve oyuncuları sahada olacak büyük ihtimalle.. Eğer Kasımpaşa maçını kazansaydı Galatasaray yine bir derbi öncesi kötü sonuç alarak Galatasaray'la yaralarını sarma çabası içinde olacak Fenerbahçe kesin favori derdim, şimdi de tura yakın olmalarına rağmen Galatasaray için bir şans var diyorum 4-4-2'yle.. Kasımpaşa'ya kaybedilen rezalet maçın böyle bir avantajı olabilir bu akşam.. Her türlü o maçı Galatasaray'ın alıp bugün kaybetmesini yeğlerdim ben ama benim isteklerime göre şekillenmiyor tabi Türkiye'de futbol.. Maç over olacak gibi doğuyor içime bu arada, onu da eklemek isterim..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.