18 Şub 2008

Ayak yapma Henry


Çok mutluymuş Barcelona'daki hayatından Thierry Henry, öyle demiş yani.. Müneccim olmak lazım samimi olup olmadığını bilmek için ama benim buradan gördüğüm kendisinin şu Arsenal'i görüp çatır çatır çatladığı.. Bunu Arsenal'i satıp gitti, kapak oldu bir yerlerine edasıyla yazmıyorum tabii.. Durumun öyle olmadığını da biliyorum zaten.. Aktif topçular içinde bu adamdan çok sevdiğim de yoktur.. Futbolcular üstü bir yere koyduğum büyük kaptan Canna hariç tabii.. Ama beklenen performansın yarısını gösteremeden, ayrıldığı takım da kendisinin ayrılmasıyla coşum coşum coşarken bu açıklamalar bana biraz anlamsız geliyor..

Zaten açıklamanın devamı daha komik.. Rijkaard'ın kendisini sol açıkta oynatmasıyla ilgili bir soru sormuşlar.. Hocanın bileceği iştir, o nereye koyarsa oynarım mealinde bir cevap vermiş Henry'm.. Ulan Juventus'ta seni sağ açıkta harcadıklarında avazın çıktığı kadar bağırıyordun noldu? Arsene Wenger forvet yapınca oh dünya varmış diyen ben miydim? Sendin.. Eee bu ne o zaman? Ayak..

Arsenal tarihine yazdırmış ismini Thierry'm, gerisi boş..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.