14 Şub 2008

Welsh Open 2008


Pazartesi günü başladı Welsh Open 2008, Pazar günü de son bulacak.. İlk 2 tur karışıktı, 3. tur yani son 16'dan itibaren yazmayı uygun gördüm.. Bazı maçlar bitti 3. turda da, yarın çeyrek finaller başlayacak..

(1) Neil Robertson - Allister Carter

(2) Steve Davis 3-5 Ronnie O'Sullivan

(3) Joe Perry 5-2 Stuart Bingham

(4) Mark Williams - Shaun Murphy

(5) Michael Judge - Stephen Lee

(6) Ryan Day - Stephen Hendry

(7) Ken Doherty 2-5 Mark Selby

(8) Ding Junhui - John Higgins

Çeyrek finaller 1-2, 3-4, 5-6, 7-8 galipleri arasında oynanacak.. Az önce Eurosport Türkiye Steve Davis'le Ronnie'nin maçını verdi.. Roketin 4-1 öne geçtiği maçta Davis 4-3'ü buldu, 8. frame'de de biraz biraz yusuflattı Ronnie'yi ama yenmeyi başardı O'Sullivan.. Yine turnuva öncesinde "Ben bu oyundan sıkıldım hacı.." şeklinde bir açıklamasını okudum tekrar.. Böyle konuştuğu turnuvaları kazanamıyor bu adam ama umutluyuz tabii biz yine.. Neil Robertson gelecek büyük ihtimalle çeyrekte, güzel maç olur, verir inşallah Europsort da.. Zira genç Avustralyalı bu turnuvanın son şampiyonu..

Mark Williams - Shaun Murphy ve Ding Junhui - John Higgins de izlemesi zevkli olacak son 16 maçlarından.. Umuyorum en az birini takip etme şansımız olur akşam..

Bir de ben bu Welsh Open gibi çakma sıralama turnuvalarına gıcığım biraz.. Bütün turlar Best of 9, final Best of 11.. Hikaye geliyor bana.. Best of 17'den aşağı olmayan finalli turnuvalara sıralama turnuvası demiyorum ben.. Oyunculuğu aşağıya indirip günlük ve anlık form ve moral durumlarını daha önemli kılıyor bu tip kısa oyunlara sahip turnuvalar..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.