12 Şub 2008

Büyük Başkan Recep Mamur 2


Gökhan Ünal'a 7.5 milyon euro verdiler ama satmadıktan sonraki yeni icraatleri 11 milyon euro önerilen Mehmet Topuz'u Beşiktaş'a vermemek olmuş Kayseri yönetiminin ve başkan Recep Mamur'un.. İki tarafın açıklamalarından sonra olayın gerçekliği resmen de belli oldu geçtiğimiz günlerde..

Bir Anadolu kulübü için kendi stadını yapıyorsun harika bir şekilde, iyi de takım kurmuşsun, üstlerde tamamlıyorsun ligi düzenli.. Fena yönetmedikleri bir gerçek yani, ama bu Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz konusundaki apaçiliklerini ben katiyen anlayamıyorum yahu.. Düşün düşün mantıklı bir açıklama bulamıyorum.. İki oyuncuya 20 milyon euro'luk teklif yapılıyor ve sen bunu kabul etmiyorsun.. Ya ekonomi ve dünya oyuncu piyasası hakkında zerre bilgin yok, ya da bunlar oyuncuların değerini arttırmak için ortalığa sıktığın yalanlar, yine tekrar etmeden duramadım.. Yalan olsa Yıldırım Demirören neden böyle bir şeye alet olsun diyorum, mantıklı bir açıklama bulamıyorum.. Ben yiyemiyorsam diğerleri de kolay kolay yemesin olabilir mi? Belki..

İkisi de Türkiye için iyi topçular ama göz var izan var be kardeşim.. Ne yaparlarsa yapsınlar, bugüne kadar 18.5 milyonluk top oynadı mı bu adamlar? Hayır.. 18.5 milyona ikisini satsan biraz piyasayı takip ederek o paranın üçte biriyle onlar kadar iyisini bulup paranın tamamıyla 2-3 kat güçlü bir takım kurabilir misin? Evet..

Eline dünyanın en iyi fırsatı gelmiş.. Gökhan Ünal artık heyecanını kaybetmiş, kontratını daha fazla uzatmayacağını açıklamış.. Mehmet Topuz keza öyle, yaş gelmiş 25'e, Fenerbahçe ciddi anlamda talip, kendisi için artık bir sıçrama yapması gerektiğinin farkında.. İkisini 20 milyona satıp yeni stadını kullanıma açana kadar müthiş bir yeniden yapılanmayla müthiş bir takım kurma şansın, yeni stadına o takımla girme şansın var.. Ama yapılan tek kelimeyle apaçilik.. Yahu ondan 5 yaş genci var Galatasaray'da, fizik olarak değil ama topla birlikte de daha yetenekli ve potansiyellisi hem de.. Galatasaray'a Arda Turan için 11 milyon euro teklif etse bir Avrupa takımı düşünmeden satar Galatasaray, kimse de napıyorsun lan demez..

Şu ortamda düşünerek yapılan bir iş olduğunu düşünmüyorum ben bu iki oyuncunun satılmamasının.. Hatta kendi içimde de ortaya atılan kolpalar olduğuna inanmaya devam ediyorum.. Tersi hakikaten nereden tutsan elinde kalıyor çünkü..

1 YORUM:

Alper Öcal dedi ki...

Bahsedilen rakamlar bana göre manipule edilmiş rakamlar.

Hele Beşiktaş'ın Topuz'a 11 milyon önerdiği koca bir yalandan öte değil diye düşünüyorum.

Zira Türkiye'de Topuz'u o paralara alacak Fenerbahçe'den başka bir kulüp göremiyorum ki, bu da Fenerbahçe'ye karşı ucuz bir şekilde yapılan fiyat arttırma politikasından başka birşey değil kanımca.

Blogger tarafından desteklenmektedir.