17 Şub 2008

Mauro Icardi


Böyle bir çocuk varmış İspanya'da.. En son blogu ilk açtığım zamanlarda okumuştum haberlerini Real ve Barca birbirine girdi diye, sonra kapandı konu.. Geçtiğimiz günlerde yine alevlendi.. 1 hafta önce Real Icardi'yi kaptı falan diyordu her yer.. Yine bekledim iş kesinliğe kavuşmadığı için.. Şimdi de resmi açıklama Barca'nın gence imzayı attırdığı şeklinde.. Sağlam kapışmışlar..

Son 5 yılda 500 gol atmış küçük takımlarda.. Videoları dolanıyor, pek de anormal gelmedi zira çocuk hepsini abisi gibi duruyor sahada.. En son böyle Javier Portillo vardı dünya gol rekorlarını kıran genç takımlarda, A takıma çıktı patlayıverdi balonu.. Osasuna'da ayda yılda bir gol atmaya kasıyor şimdi.. Bundan da o bağlamda bir beklentim yok bu yaşında.. Seviyor ama büyük takımlar böyle adamlar için birbirine girmeyi.. Bir nevi gövde gösterisi tabii.. Pek hayırlı da olmuyor ama sonuçları.. Yine en son Manchester United ve Arsenal kanlı bıçaklı olmuşlardı Jermaine Pennant için, ki benim de çok şey beklediğim bir elemandı.. Vasatın üstüne çıkmaktan başka bir şey yapamadı, beklentilerin çeyreğini karşılayamadı..

Bunun da ortamlara salınması için bi 4-5 yıl var heralde.. Bekleyip göreceğiz neymiş ne değilmiş.. Dileğimiz Portillo 2 olmasın tabi.. Ama dedim ya, pek umudum da yok..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.