20 Oca 2008

Tebrikler Domenico Başkan


Futbol böyle bir spor işte.. Hakem alıp bir taraftan bir tarafa verebiliyor 3 puanı.. El var orada diyecekler çıkacaktır ama bence uzaktan yakından alakası yok.. İtalya'da da maç sonrası hemen yazılara bakayım dedim, herkes topun kafaya çarptığını söylüyor ilk etapta.. Noldu yani? Inter mağlup olacakken 3 puan kazandı penaltı ve kırmızı kartla.. Yapacak bir şey yok tabii ama benim gözümde "galiptir bu yolda mağlup".. Bu takım Ghirardi'nin cesur hamleleri devam ederse çok daha iyi olacak, eski gücüne kavuşacak.. Günü gelirse hakemler de engelleyemez zaten oynanan topu.. Domenico başkana helal olsun, oynattığı oyunu da beğendim, maç sonu delirip atılmasını da..

Daniele Dessena'nın da sanıyorum Inter kariyeri başlamadan bitmiştir bu geceden sonra.. İyi oldu..

Yürüyedurun..

1 YORUM:

Adsız dedi ki...

uzun süre sonra bir parma maçı izledim ve beklediğimden ve sıralamadaki yerine göre çok daha iyi, dinamik bir takım buldum. yan hakem ile orta hakem kafa kafaya verip muhteşem bir denyoluğa imza atmasaydı serie a liderinin namağlupluna da son vermiş olacaktı bu takım. inter büyük ihtimalle yine şampiyon olacak ama bir türlü ısınamıyorum heriflere.seneye milan ve juve de iyice yarışa girecektir, o zaman da görmek isterim kendilerini. parma ise bu sene burda tutunup, seneye avrupa kupalarını zorlamaya başlayacaktır çok büyük fireler vermezse bu ekipten..

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.