8 Oca 2008

Dedikodular


Bu yabancı basının bizimkilerden farkı varsa adam değilim.. Transfer piyasası bir açıldı, dedikodular gırla gidiyor.. Fotomaç, Fanatik yazsa bazılarını altımıza bez falan bağlarız kaçmasın diye.. Takip etmek de zor oluyor tabi.. İlgimi çeken 2-3 şey oldu..

-Frey/Gilardino takası konuşulmuş sanırım.. Olması bence zor ama mantıklı.. Milan kaleci istiyor zaten.. Gilardino'nun Milan kariyeri de pek parlak değil bence.. Parma'daki ışıltılı futbolunu hiçbir zaman göremedim Milan'da.. Zaten Prandelli'nin de favori adamlarındandır, Prandelli'yle beraber aslan kesiliyordu çocuk Parma'da..

Fiorentina'da da bir eksik var bu sene.. 28 maçta 26 gol atmış bir takıma Prandelli takımı demem imkansız.. Bir Gilardino gider yani Mutu'nun yanına, bence.. Milan da Dida'dan memnun değil, şu durumda Frey'den iyisini bulamazlar.. Dünyada 5 kaleci say deseler içine direk koyacağım adamlardandır Frey zaten.. Olgunluk dönemine de giriyor yavaş yavaş.. Efsane olur yani iki tarafa da.. Ama bilmem gerisini..

-JorQuera'nın yerine yedek kaleci arayan Barca'da da faaliyet sürüyor.. Ronaldinho gitmiyor açıklamalarından sonra Txiki Begiristain bir yedek kaleciyi bitireceğiz Allah izin verirse demiş.. Eski Pool'lu Sander Westerveld'i istediklerini okudum Sparta Rotterdam'dan.. Ne gerek var bilemedim.. Yedekten ziyade 1. kaleci kassalar daha iyi olur da neyse..

-Lassana Diarra kardeş Arsenal'de de rahatsız anladığım kadarıyla.. Onunla ilgili gelişmeler de olabilir..

-SkySports'ta okudum bugün.. Dimitar Berbatov sağlam bir geri vites yapmış.. O şanzıman nasıl elinde kalmadı anlamadım ben şahsen, 5. viteste giderken geri vitese takınca vites kutusu elinde kalır demişti bana bizim usta, olmuyormuş bir şey.. Çok sıkılmış dedikodulardan, Tottenham'da mutluymuş, burada güzel başarılar kazanabilirmiş de vs. vs.. Açıklamalarında tek bir şey ilgimi çekti, 30 milyon pound telaffuzlarından sonra "Saçmalık, ben o kadar para falan etmem.." diye buyurmuş Berbatov.. Burada Juande Ramos'a kızgınlıkla atılan bir taş var gibi geldi bana, Londra'daki sular kolay kolay durulmaz derim ben..

Ramos da Ben Haim'i istiyormuş Chelsea'den..

-Chelsea Anelka için bir teklif yapmış reddedilmiş.. Miktarı anlamadım ama bence bu iş olacak.. Roman babaya hayır denmez, bunu öğrenememiş Bolton'lular.. Normal ama, karşıda hevesli Chelsea bulduktan sonra yolmak lazım iyice, haksızlar diyemiyorum önceki Chelsea icraatlarına tanıklık ettiğimiz için..

-David Beckham'ın Arsenal'le antrenmanlara başlaması Beckham magazincilerini de harekete geçirmiş durumda.. Devamlı Beckham'ın İngiltere'ye dönmek istediği, döneceği şeklinde haber yapıyor İsmail Er kılıklılar.. Doğruluğu var mıdır? Pek sanmıyorum açıkçası..

-Torino da City'den Rolando Bianchi'yi resmen istemiş.. Bianchi olmadı City'de, ki fellik fellik forvet aranıyor hala Eriksson.. Torino da fena kısırlık çekiyor Serie A'da.. Hayırlı olabilir..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.