31 Oca 2008

Benjani City'e gidiyor


Bugün Sky Sports düştü haberi ilk olarak, sonra yayıldı her yere.. Gerçekleşirse çok ani bir transfer olacak.. Dünkü Derby maçından önce Eriksson bir isimle görüştüklerini ve transferin çok olumlu gittiğini açıklamış.. Haber üzerine şimdi bu elemanın da Benjani olduğu düşünülüyor tabii ki.. Vallahi bilmiyorum, ellerinde bir tek Benjani kaldığı için gidip Baros kiralamışlardı ama güzel teklif gelirse satılır, niye satılmasın ki.. Herif 30 yaşına gelmiş, ondan önce ismi bilinmezken bir anda Premier League'in kralı olmuş.. Piyasasını da yaptırmışsın.. Çakabilirsen çakarsın başka takımlara, bundan iyi fırsat çıkmaz.. 13 milyon euro falan okudum, süper para tabii.. Bir de bununla bağlantılı olabilecek bir Defoe'nun Portsmouth'a gelme durumu var.. Defoe da 10'dan aşağıya gelmez.. Böylelikle kasadan para çıkmadan Benjani verip Defoe almış olacaklar.. Form durumu açısından pek olumlu değil ama 4 yaş genci olacak tabi ellerinde..

Gerçekleşir mi bilmiyorum ama City Benjani'yi aldığı takdirde Portsmouth bir elemana daha sarkacaktır kesin.. Bu Benjani'yi izledim kaç defa, bir bok anlamadım.. Ama bana gelse bu fırsat zerre düşünmem.. Tabii takımın sahibi değilim, konuşmak kolay bana, orası ayrı..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.