25 Oca 2008

Ahmed Barusso Galatasaray'da mı acaba?


Basinas'ta erken gaza geldik sağlam patladık.. Ama bunda da tutamıyorum kendimi, erkenden giriyorum.. Zira şöyle, Basinas bittikten sonra da bu güzel siyah at tipli kardeşimiz için bir post yazıp keşke Basinas olmasa da bu olsa be diyecektim, diyemedim.. Adnan Polat Galatasaray TV'de açıklayınca dayanamadım.. İzlemedim ama sanırım kendisiyle de, kulübüyle de anlaşıldığını açıklamış Polat.. Artık vebali kendilerinin üstüne.. Bu da patlarsa zaten taraftarın yüzüne bakamazlar..

Niye Barusso daha iyi olur diyecektim? Çünkü Kalli'nin tek defansif orta saha sevdasından vazgeçeceğini düşünmüyorum.. Böyle bir durumda 32 yaşındaki Basinas, Junichi Basinaso olur, 1 ay sonra dili dışarı çıkardı.. Barusso resimdeki gibi korkunç görünümlü ve fiziğe sahip olduğu için tek ön liberoyu da rahatlıkla kaldırır.. Sağa sola yaldır yaldır koşar 90 dakika.. Çift mi oynayacaksın, koyarsın yanına Ayhan'ı, yine taş gibi bir orta sahan olur.. Uygun bir parça yani Galatasaray'a..

Şu anda Afrika Kupası 2008'de ev sahibi Gana'nın kadrosunda da bulunuyor Barusso ama ilk 2 maçta forma giyme fırsatı bulamadı.. Önünde Michael Essien ve Sulley Muntari gibi elemanlar var.. Çok abartılmaması gereken ama böyle bir sisteme sahip takım için alınabilecek en doğru adamlardan biri.. Dilerim Adnan Polat da erken gaza gelip bitmemiş transfer için bitti açıklaması yapmamıştır.. Onun dışında güzel transferdir, satın alma opsiyonuyla birlikte geliyorsa (Kiralık alındığını tahmin ediyorum) fazlasıyla şukela olacaktır..

5 YORUM:

EDDIE dedi ki...

UEFA'da oynayacak mı acaba ?

Adsız dedi ki...

roma'da 2 tane cl maçına çıkmış ama sanırım şubatta kadro bildirilirken yeni verilen 3 isimden biri avrupada başka bi kupada oynadıysa kupa kadrosuna dahil edilebiliyor. yani barusso cl'de oynadığı için uefa kadrosunda olabilcek yanlış bilmiyorsam.

Adsız dedi ki...

Evet spree haklı oynayabilecek

Adsız dedi ki...

evet bu adam yaldır yaldır koşar...

Adsız dedi ki...

phh ne diyasunuz be galatasaraylımısınız milan baros benim babam

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.