13 Oca 2008

,

NTVSpor ve Ercan Taner


Nihayet açıldı, transferi de patlattılar.. Ercan Taner'i almışlar Digiturk'ten koymuşlar kanala, müthiş.. Bana göre Türkiye'nin en iyi spikeri.. Çoğu insan Murat Kosova ya da Okay Karacan diyecektir eminim ama iş spikerlik olunca kendi üslubuyla, nevi şahsına münhasır telaffuzlarıyla Ercan Taner 1 numaradır.. Asıl işi spikerliktir zira, işin mutfağında neler yaptığını ayrıntıyla bilmiyorum ama bendeki intiba bu şekilde.. O yüzden tamamen oraya kanalize olduğundan belki bana müthiş gelmektedir.. Yıllardır dinleyemiyorduk ondan Avrupa maçlarını, büyük keyif olacak.. İyice düşen TSL kalitesi içinde fazla değerli kalıyordu zaten, takılsın başkaları artık Lig TV'de.. Ercan Taner son zamanlarda insanlar arasında yayılmaya başlayan "Spiker dediğin futbolu iyi bilmelidir, dünya futbolunu takip etmelidir.." düşüncesinin de dışında kalmayı başarıp efsane olmuş bir adam olmasıyla ayrıca değerlidir gözümde.. Ercan Taner'in futbolu ne kadar bildiğini ya da Avrupa Liglerini ne kadar takip ettiğini de bilmiyorum ama bunca yıldır ondan maç dinlemiş ve çeşitli yerlerde maçlar dışında izlemiş biri olarak dünya futboluna dair tespitlerini duymuş değilim, belki öyledir, belki en az Murat Kosova kadar biliyordur Premier League'i, ama spikerliğinde bunu göstermiyor, önemli olan o.. Zira iyi bir futbol spikerinin futbolu süper bilmek, her şeyi takip etmek gibi birincil bir amacı hiçbir zaman olmamıştır bence.. Bu yine Murat Kosova, Güntekin Onay, Okay Karacan gibilerinin değerini mi düşürüyor? Hayır, combo elemanlar olarak belki onlar çok daha değerliler..(Kişisel sevgim de özellikle Murat ve Okay babalar başta olmak üzere çok daha fazladır kendilerine) Ama Ercan Taner de en az o 3'ü kadar iyi anlatıyor futbolu, ruh katıyor maça.. Bu kadar şey saydım Ercan Taner sevgimden ne diyeceğimi unutuyordum az daha.. Keşke NTV yeni spor kanalıyla futbola bu yatırımı yapıp, Ercan Taner'i getirip bam diye ortaya çakarken NBA ve Türkiye Basketbol Ligi'ne de o özeni gösterseydi.. Murat Murathanoğlu ve Yiğiter Uluğ elden kaçmasa, hayat bayram olmaya devam etseydi NBAseverler için de.. Utah maçlarında çileden çıkıyorduk Murat babayla ama öyle bile yetiyordu adam.. Futbolda en iyilerden birini getirip koydun ama NBA ve basketbolda da en iyiyi kaçırdın, ee sonuç? (Edit: Ulan yine edit çakıyorum unuta unuta bi hal oldum, e bunlar Okay babayı da kaçırmadılar mı, pes bana.. Yani 2 top class adamı kaçırıp 1 adam getirdin, bu kadarla gözümüzü boyayamazsın sevgili NTV..)

Umuyorum Kablo TV'ye de girer NTVSpor, daha çok insan izleme fırsatına sahip olur bu kanalı.. e2'yi bile kabloya dahil etmemiş adamlara boşa konuşuyoruz tabi ama olsun, fazla çağrıdan zarar gelmez..

1 YORUM:

farawaysoclose dedi ki...

Basketbol severler için bu sene Kanal 24 kurtarıcı oldu. 3 büyüklerin Avrupa maçlarını veriyor, maçlar dışında haftalık değerlendirme programları yapıyor. Murat Murathanoğlu-Yiğiter Uluğ iyi ki 24'e geçmişler diyorum, NTV'nin Basketbola yüz vereceği yok pek.

Skytürk ise maçlarda inanılmaz çok reklam alıyor, ekranın her santimi reklam, skor saat neredeyse okunmuyor.

NTV'nin elinden kaçırdıklarından en sonuncusu da Ali Okancı, haberin linkini de vereyim:
http://www.haberturk.com/haber.asp?id=49315&cat=140&dt=2007/12/28

son olarak, NTV Spor Kablo TV'de olmazsa gözüm görmesin onları!!

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.