27 Ağu 2009

Veljko Batrovic


Eğer Arsenal 10-15 yaş aralığındaki gençleri istiyorsa o çocukların diğerlerine göre dünya futbolunda bir yere gelme ihtimali her zaman daha fazladır.. Ama söz konusu kulüp Arsenal ve hoca da Wenger diye sayısız oyuncunun üfürüldüğüne de dışarıyı takip eden herkes şahit olmuştur.. Dışardan bakınca paradoks, ama işin içine basın girince ulaşılan son hep aynı..

Veljko Batrovic için ilk haber yaklaşık 1 ay önce çıktı.. Arsenal'in çocuğu Londra'ya denemek için 1 haftalığına davet ettiği söylendi.. İşin içinde Wenger olunca sayısız isim çıkıyor böyle.. Batrovic 1 ay önce Londra'ya geldi mi bilmiyorum.. En son Bulgar sol açık Nikolay Dimitrov için de benzer bir deneme sürecinden sonra imzaların atılacağı söylenmişti, arkası gelmedi.. Batrovic'i de 1 ay önce duyduktan sonra benzer bir sürecin beklediğini düşünmüştüm.. Bugün çıkan bir haber Wenger'in 15 yaşındaki eleman üzerinde ciddi durduğunu gösteriyor..

Arsene Wenger, Christian Karembeu'yu oyuncuyu canlı izleyip potansiyelini daha iyi anlamak için Karadağ'a göndermiş.. Karembeu'yle geçmişten gelen yakın bir dostlukları var ve bu konularda onun futbol bilgisine güveniyor Wenger.. Karembeu'nun de oyuncu hakkında bilgisi varmış.. Dönüşte bir rapor hazırlayacak Wenger'e ve ona göre kulüple beraber bir tasarrufta bulunacaklar..

Çocuk için söylenen şeyler belli.. İyi driplingçi, hızlı, hem açık hem de forvet olarak oynayabiliyor.. Yeni nesil açık forvetler diyoruz zaten biz bunlara.. Bilinen şeylerin yanında çok cılız bir fiziği olduğunu okudum ama Rooney olmadıkça, 15 yaştan tersini de beklemek mantıklı değil.. Real Madrid ve Milan'ın da oyuncu üzerinde ilgisi varmış ama Bubamara'nın başkanını da bağlamış anladığım kadarıyla Arsene Wenger ve Steve Rowley.. 2 haftada 10 gol atıp lider başlamışlar, CL'de Celtic gibi takımı 2 maçta da tokatlamışlar, bunlar pek önemli değil Arsenal'de.. Altta çalışmalar harıl harıl devam ediyor.. "Biz bu kulübü başarıları için sevmedik." söyleminin bu kadar cuk oturduğu bir takımı üst düzey futbolda ben pek görmedim.. Arada kızsak da bayılmaya devam ediyoruz..

3 YORUM:

Genç Arsenal dedi ki...

zaten hep öyledir ama Messi'ye benzetiliyormuş :) tabi bize messi lazım değil bizde Wilshere var. Karembeu'de artık Arsenal'in scout ekibinde. Sırf yakınlık değil. Bakalım bu çocuğu ne zaman izleyeceğiz eğer alınırsa :)

Parma Maniac dedi ki...

The Gunners evet, yazıyı yazdıktan sonra bir yerde rastladım ben de Karembeu'nun scout ekibine katıldığına.. Muhtemelen geniş çaplı bir araştırma yapacaklar ki fizik yönünden de çocuğun yapısı araştırılacaktır.. Son zamanlarda üstünde bu kadar durduğu birini görmemiştim ben, Şubat ayı gibi Rowley'yle beraber bir ziyaret de yapmışlar eleman için..

Teşekkürler bilgi için..

frank dedi ki...

eşekten adam olur, wenger'den adam olmaz.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.