6 Haz 2010

2 YORUM:

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Çocukluk döneminin en sevdiğim "Villain" ı.Zamanla tahtını Joker'e bıraktı tabi.Çoğul konuşmasına hastaydım. "Ultimate Spider Man" oyununda tipi biraz Hulkumsu olsada oynamak bayağı zevkliydi Venomla...

Şimdikiler alınmasın B yayınlarını özledim arkadaş. Bir ciltte dünyanın çizgi romanı olurdu. Sağda solda aranır, öyle alırdım, meğer kalıntıları topluyormuşum, yayın durmuş ben alırken, yaş olarak yetişememişim. "Tarkan-Okurken göğsünüzün kabaracağı dergi." "Süpermen-Kıral dergi" "Pitır Parkır"

Back of the Post dedi ki...

Açık ara favori kötü adamımdır. Spidey'e çaresizliği en çok hissettiren arkadaşımızdır. Sonraki Carnage, Silver Surfer Carnage, Venom Wolverine gibi değişik kombinasyonlarıda oldukça ilginç olmuştu ama klasikten vazgeçmiyorum. Venom siyahı forever!

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.