31 May 2010

Back in Black: Beşiktaşlı Spidey


Hoz Comics'in editörü, aynı zamanda Spider-Man'lerin çevirmeni İlke Keskin sağolsun baskıdan önce bütün sayılarla ilgili bilgileri ve kapakları mail yoluyla gönderiyor.. 1 hafta önce yukarıdaki kapağı yolladı.. Hoz'a ilk 4 sayı itibarıyla yapabileceğim tek eleştiri olan 1 ve 2'nin zayıf kapaklarından sonra (ki The Other'ın orijinal kapaklarıymış onlar da) Back in Black'le bu konuda da zirveyi görmüşler.. Bugüne kadar Türkiye'de çıkan Spidey yayınları içinde kendimce en güzel kapak seçtim bu güzelliği.. Brand New Day kepazeliğinden önce bence son ultra kaliteli Spidey hikayesi bu ay raflardaymış.. Ankara Dost'a daha gelmemiş ama 1-2 gün içinde sanıyorum buraya da ulaşacak.. İstanbul'dakiler ise direkt alabiliyorlar.. Cimbomlu Spidey'den sonra bizim eleman Çarşı tarafından kandırılmış ve gelmiş geçmiş en karizmatik kostümünü tekrar sırtına geçiriyor.. Bu hikayeler bitip Joe Quesada kifayetsizi tarafından Spider-Man kronolojisi sıfırlanınca hangi motivasyonla okumaya devam edeceğiz bilmiyorum ama Back in Black de kaçacak gibi bir hikaye değil.. Örümcekseverlerin aklında bulunsun..

6 YORUM:

QuaresmA dedi ki...

valla en güzel kapak buysa öncekiler gerçekten berbat olmalı :)

Parma Maniac dedi ki...

İyi kapak bu QuaresmA :) Spidey'nin kostümünü bırakması hep çöp tenekesi metaforuyla resmedilir.. Yine benzer şekilde klasik kostümün oradaki duruşu ve siyah Spidey'nin sırtı dönük verdiği poz çok klas bence.. Renkler ve zevkler ayrı hadiseler tabii :)

spiritfall dedi ki...

Muhtesem bir kapak, fakat gozle gorulmeyen sebepleri var guzelliginin.Orumcegin gecmisine cok hos bir gonderme...Hoz comics yine iyi bir secim yapmis yayinlayacagi hikaye icin.Fakat tam bu hikayenin ardindan gelecek reset'in ve takibindeki hikayelerin guzel bir tarafi yok...Ben hoz comics olsam ve illa orumcek yayinlayacaksam, ne yapar ne eder ultimate spider-man'e el atardim.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Teneke varile koyup yakma metaforunuda unutmamak lazım. Siyahlar içinde Spidey'i hiç sevemedim, her ne kadar orjinal kostüm ABD bayrağını sembolize etsede, orjinalden şaşmam.

Brand New Day'den sonrasını yayınlamasınlar aslında... Ülke olarak hiç bulaşmamış olalım o pisliğe...

Adsız dedi ki...

mail olayını merak ettim ben. istesek bize de yollarlar mı?

duvardasurunen dedi ki...

bir beşiktaşlı olduğumdan demiyorum ama bence şimdiye kadar çıkardığımız ciltler içinde kapağı en güzel olan bu oldu.

brand new day konusunda haklısınız fakat hala b yayınlarının yayınladığı tadı arayan okurlarımız var. bu seri onları daha mutlu edeceğe benziyor.

şöyle bir şekil yapmaya karar verdik. brand new day'le birlikte bir sürü eski spider macerasına da göndermeler yapılıyor. bunlardan ilki serinin daha en başında yayınlanan kraven's first hunt. eski kraven's last hunt hikayesine göndermeler var. bir "efsane örümcek macearları" seriyle ana seriyi destekleme ihtimalimiz yüksek. ayrıca yaz sonu yeni telif anlaşması yapacağız. yeni birkaç cilt daha olacak. kesinleşinde veririm onların bilgisini de artık

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.