27 May 2010

Yardım

Bugün bir mail aldım, tamamen copy paste yapmıyorum zira biraz karışık görünüyor ama anladığım kadarıyla geçiyorum buraya..

Galatasaray tribünlerinden bir arkadaşımızın kardeşine lösemi teşhisi konmuş.. Hasta 18 yaşında.. Tedavinin yapılacağı en iyi hastaneler Çapa ve Cerrahpaşa'ymış.. Fakat hastayı bu hastanelere yatırmak için tanıdık bir doktor gerekiyormuş ve maalesef başarılı olamamışlar.. Tedavinin çabuk başlaması gerekiyormuş, bu nedenle yardım isteniyor.. Konu hakkında yardımı olabilecekler için iletişim:

Yunus Dinç:

yunus_dinc@colpal.com
veya
only_you89@hotmail.com
Telefon: 0 538 891 49 49

Acil şifalar diliyorum..

2 YORUM:

Adsız dedi ki...

Cerrahpaşa'da Prof. Dr. İnci Yıldız var. Bu doktora gidebilirler. Hiç bir sıra beklemeden işlem yaptırabilirler. Cerrahpaşa Cocuk Acil'e gitsinler.

Parma Maniac dedi ki...

Bunları telefon yoluyla iletirseniz daha iyi olabilir zira ben tanımıyorum hasta ve yakınlarını.. Buraya da bakmıyor olabilirler.. Yorumlarda kalmasın öneriler..

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.