2 Nis 2008

Klaas-Jan Huntelaar


Kulüplerinden ayrılan futbolcuların eski kulüplerine para kazandırıp kazandırmaması futbol dünyasında en çok tartışılan konulardan biridir ve işin etik kısmını da sürekli meşgul eder.. Türkiye'de Galatasaray bunun acılarını hala yaşarken benzer sıkıntıları çeken ve çekmeyen başka kulüpler de var mutlaka..

Ajax'tan bu sene sonunda ayrılmasına kesin gözüyle bakılan Huntelaar da buradan güzel duygularla ayrılmak istiyorum, kimsenin hakkımda kötü düşünmesini istemem o yüzden teklif mükemmel olmadan Ajax'tan ayrılmayacağım demiş.. Bazıları gibi kolpalamış olabilir mi? Mümkün ama ben sanmıyorum.. Söylediği şeyin zaten kontrat bitmesiyle de bir ilgisi yok.. Gelecek teklifin bile en iyisinde gitmek istediğini söylüyor Hollandalı.. Bence yeterince samimi.. En son Pablo Aimar'ın Valencia'ya gelişinde helal olsun demiştim elemanın River Plate'teki statüsüne yaklaşımından dolayı.. Major bir lige gittiğinde ne olacağını bilmediğim, hala futbolculuğundan emin olamadığım Huntelaar'da da aynı şeyleri hissediyorum.. Bravo..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.