5 Nis 2008

Güle Güle


Çok geç kalmış bir şeydi Kalli'nin gitmesi.. Böyle durumlar için kullanılan zararın neresinden dönülürse kardır diye bir söz var.. Son 6 hafta için kullanabilir miyiz bunu Galatasaray'da bilmiyorum ama bence takımın şampiyonluk şansı artmıştır bu hadiseyle.. Artık tamamen sapıtma durumuna gelen yaşlı Alman'ın son 6 haftada takımı şampiyon yapacak bir gücü kalmadığı belli oluyordu..

İstifa etmiş ama nasıl etmiş önemli olan o.. Artık ortaya çıktı zaten bilgiler.. Polat futbolcuların yanına konuşmaya gidiyor, büyük şikayetler duyuyor hem yabancılardan hem yerlilerden.. Kalli'ye gidip hocam olmuyor ama böyle diyor, Kalli de resti çekip hadi eyvallah o zaman şu ortamda kalamam diyor.. Görünen bu, ama arkada başka şeyler de olabilir..

Yapılması gereken tek bir şey var.. Basiretli, ligi tanıyan, orta sahanın ortasını en az 2 oyuncuyla kapatan bir hoca getirmek.. Bu Hagi mi olur, Bülent Ünder mi olur, başkası mı olur bilmiyorum ama Galatasaray son 6 maçı 5'li orta sahayla oynamak zorunda.. Hagi sesleri yankılanmış ilk etapta, şu an durum ne bilmiyorum ama olursa mükemmel olur derim.. 6 maçlığına da gelse, şampiyon yaparsa gönderilemese de Hagi her zaman kabulumdur.. Oynattığı futbol Galatasaray'ın son 5 yılındaki en iyi performanstı, bence.. Gidişi de yanlış olmuştu.. Süper olur..

Onun dışında yok Zac, yok Laudrup isimleri falan dönüyor.. Hepsi palavra.. Bayram Tutumlu ben Laudrup'un menajeriyim, elimden geleni yaparım diye sallıyor her zamanki gibi.. Allame-i cihan olsa getiremez Türkiye'ye..

Önce Canaydın, sonra Kalli.. Bunlar güzel haberler.. Tabii yönetim boş durmayıp altını doldurmalı bu icraatların.. Yoksa yalan olur.. Hagi'yi en azından 6 maçlığına getirin, şu Lincoln'ü bir kere çift defansif orta sahanın önünde oynatın, bi geçin bakalım şu sezon sonunu.. Gerisi nasıl olsa düşünülür sonra..

Bu ara çok kullanıyorum, yine kullanacağım bu iki kelimelik kalıbı..

Hayırlı olsun..

5 YORUM:

Kapali Ust dedi ki...

Haginin bu sene Türkiye ligini çok iyi takip ettiğini düşünmüyorum, futbolcuların son durumlarına da çok hakim değil muhtemelen..Son 6 hafta Bülent Korkmaz çok daha iyi bir tercih olur seneyede pekala Hagi, Bülent Korkmaz hatta Taffarel üçlüsü görevi devralabilir..Bu haber tribünleri adeta roketleyecektir..

Adsız dedi ki...

laudrup kısmına katılıyorum ama zac ismi pek ütopik gelmiyor bana. olabilir sanki.

kemal başaran

Adsız dedi ki...

bende su 5li ortasaha kısmına katılıyorum..Fenerli olmama ragmen hep dusunmusumdur ya bu galatasaray solda arda sagda barıs ortada barusso mehmet topal lincoln ile oynasa nolur acaba diye.forvete nondayı koyarsın defansın servet song zaten solbek volkan sagda ugur kalede aykut.Fenerin dizilisini kopyala yapıstır oldu ama sanki gs bole daha iyi oynar gibime geliyor

Adsız dedi ki...

GS. bu sene belki şampiyonluğu kazanacak yada kazanamayacak. Bu takımın kendi ellerinde. Ancak bu istifa ile GS önündeki yılları kaybettiği kesin.

Adsız dedi ki...

yolu açık olsun. kendi istemi$ böyle olmasını. paf takımıyla ya da altyapıyla ilgilenemem, 20 yıllık bi kariyer beni bekliyor demi$ kendisi :)

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.