28 Nis 2008

147


Az önce canlı izlediğim ikincisini yaptı bu insan olmayan ulu yaratık.. Mark Williams'la oynadığı Dünya Şampiyonası 2. tur maçında 20. frame'de 147 yaparak maçı bitirdi.. Canlı izlediğim ilk 147'sini de yarı finalin decider'ında yapmıştı bu hayvan.. Mükemmel final yapmak için oynuyor sanki.. Pembe topa yapışık olan son kırmızıyı bir ayırışı vardı ki ne siz sorun, ne ben söyleyeyim..

65. sayıyı aldıktan sonra tribünleri gösterdi iki saniyeliğine televizyon.. Gösterilen karedeki bütün seyirciler 147'nin kokusunu almıştı.. Bu Ronnie O'Sullivan etkisi tabii.. Son 27 sayıda öbür masada maç yapan Stephen Maguire ve Neil Robertson da maçı bırakıp bu masaya gelmiş, bu büyülü anları izliyordu.. Büyüksün be Roket..

Sanatkarsın..

4 YORUM:

Unknown dedi ki...

Şu alemde bir sen bir de kendimi biliyorum bu adamı bu kadar seven. Kafasını birazcık toplayabilse kimseye yenilmeyecek ama onun da kusuru bu işte.

mert dedi ki...

gördüğüm en mükemmel oyundu heralde bugünkü son oturum, resmen kendimden geçtim izlerken, işte snooker bu diyesim geldi murat kosovaymışçasına. harbiden sanatkar bu adam. ayrıca 5 küsür dk'da 147 yapmış bu adam, yuh yani. millet saatte bir frame zor bitirip güvenli vuruşunuza da size de diye inletirken roket gibi oynuyor ronnie, bir saatte 4 frame bitiriyor. aman nazar değmesin diyorum, başarılarına devam etmesini diliyorum.

Adsız dedi ki...

"Obviously it's more important to win the game but that money gives me a few options in the summer. I'll be getting a Bentley Convertible now - I've been dying to get one."

Böyle demiş oyun sonunda roket
-147 ödülü £157,000 - ,Hendry'i geçebilirse yarı finalde ,3.Dünya şampiyonluğu yakındır bence.
Ahmet

Svetlin dedi ki...

3. 147'i izledim abimizden sağolsun. Ama o kırmızı-pembe topları ayırışı hakkaten mükemmeldi. Hakkaten üstad bu adam.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.