15 Nis 2008

Jason Roberts


Bu Jason Roberts da değeri pek anlaşılamayan adamlardandır, bence.. Fizik, güç, kondüsyon ve toplara vurma becerisiyle tipik iyi bir EPL forveti olabilecekken kadroya girememesini bir türlü anlayamamışımdır.. O da anlayamıyor olacak ki mutsuz Blackburn'de..

Derby'nin hocası Paul Jewell'ın öbür sene için bir numaralı isteği Roberts'ı kadroya katmakmış.. Bonservis için de 2 milyon sterlini ödemeye hazırlarmış.. Derby devre arasında bol transfer yapıp doğal olarak başarılı olamadı.. Seneye The Championship için mükemmel bir hamle olur Roberts ama zannediyorum ki mutlaka daha iyi talipler çıkacaktır kendisine.. 2 milyon sterlin ve Türk takımları diyorum.. Başka bir şey eklemek istemiyorum.. Tugay aracı olsun, Galatasaray'a gelsin mesela.. Duramadım yine söylemeden..

1 YORUM:

Adsız dedi ki...

hiç o kadar uzaklara gitmeye gerek yok. mehmet yıldız 10 numara transfer olur. feldkamp gitmeseydi rahatlıkla önümüzdeki sezon bizde diyebilirdim. şimdi tamamen adnan sezgin'e bakar bu transfer. keşke alınsa.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.