11 Nis 2008

Getafe - Bayern


Zannediyorum turu Getafe'nin kaybetmesinde benim de payım var.. Maçı izleyemedim, oynanırken arkadaşımla konuşuyorum.. Önünde açık televizyon, 3-1 diyor.. Kaç dakika var diyorum, 7-8 dakika kaldı, patladı Bayern diyor.. Galatasaraylıyız ya ikimiz de, Getafe'nin elemesi iyi olmadı be, Michael Laudrup için şansımız %5'ti, turdan sonra %0,1 olur diye geyik yapıyorum anlamsız.. Üzerinden 2 dakika geçmeden Toni attı diyor.. 115 dakika 10 kişi oynamış, muhtemelen pestilleri çıkmış adamlar için korkmaya başlıyorum.. 5 dakika sonra Toni 3-3 mesajı geliyor.. Şom ağzıma mı saydırsam ne yapsam bilemiyorum.. Ama futbol böyle bir şey işte.. Bu tip şeyler fazla olmaya başladı sanki son yıllarda.. O Laudrup, o Abondanzieri, o Contra ne hissetmiştir bitiş düdüğüyle bunu hiçbirimiz, hiçbir zaman bilemeyiz.. 120 dakika bir kişi eksik oynayarak verilen mücadelenin karşılığı bu olmamalıydı ama, çok iyi biliyorum bunu.. Copa del rey'den başka bir şey kalmadı elinde Getafe'nin.. Ya onu da alamazlarsa?

2 YORUM:

Mario Jardel dedi ki...

bir galatasaraylı olarak laudrup'un türkiye'ye gelmesini çok istiyorum ama gerçekten çok zor bir ihtimal.. Zira avrupa futbolundaki bakış açısı böyle genç,enerjik ve geldiği alelaede kulüpte kapasitesinin çok üstünde başarılar yaşatmış bir teknik adamın getafe'de kalmasına izin vermez ve onun hakettiği yeri çalıştırmasına imkan tanır.. Ha keşke galatasaray şu anda eskisi gibi avrupalı galatasaray olsa da bizde laudrup'u haketsek..

muhder dedi ki...

kupayı alamasalar dahi bugüne kadar gösterdikleri performans olağanüstü. laudrup gsye gelir mi bilmem ama laudrup gibilerini bulmak lazım önceden. parlatılmışını istiyoruz herşeyin bi de biz parlatsak.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.