1 Mar 2008

Keegan da olmadı


İkinci Kevin Keegan dönemi başlayalı 6 maç oldu, değişen pek bir şey yok.. Bu 6 maçın 4'ünü St. James' Park'ta oynadılar.. Çıkarabildikleri puan sadece 2.. 4 yenilgi, 2 beraberlik.. Başa geldiği ilk maçı merak edip izlemiştim.. Hoca değişikliklerinden sonra genelde takımların yeni heyecanı sahaya yansır, sonuç alınamasa da ortaya daha istekli, daha yeni bir şeyler konmaya çalışılır.. Bolton maçında görememiştim hiç onu.. Ondan sonrası da pek güzel olmadı Keegan için.. Transferini kendi yapmamış, sezon ortasında sorunlu bir takımın başına geçmiş olan hocaya fazla şey söylenmez ama şu kadroyla 6 maçta nasıl 2 puan alınıyor ben anlayamıyorum..

Newcastle'ın üzerinde çok çok uzun zamandır bir uğursuzluk var.. Aslında Keegan da bu uğursuzluktan hem takım hem de kendi adına payını almış bir adam.. Newcastle son şampiyonluk denemesini Keegan'la yaptı evet ama o zaman 9 puan farkla ilk yarıyı Man Utd'ın önünde kapatan takım ikinci yarı müthiş bir düşüşle şampiyonluğu United'a bırakmıştı.. Keegan da sabıkalı yani bu konularda..

Reçete bence hiçbir şekilde Keegan gibi bir adamdan geçmiyordu ama son yılların en çok para harcayıp en çok kepaze olan EPL takımlarından birini de ben çıkarmadım ortaya, başkanların seçimidir.. Keegan 1-2 ay daha devam etsin, gönderip başkasını getirirler.. Belki haklı olarak, belki haksız.. Ama köklü bir değişim, harcanan paranın karşılığını alacak sistemci bir adam getirip her şeyi ona bırakmadıkça satalaya doğranmaz bu kulüp, o da ayrı bir gerçek..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.