24 Mar 2008

,

Real Madrid 2-3 Valencia


Galatasaray maçı nedeniyle sadece ikinci yarısına göz gezdirebildim maçın.. İzlediğim bölümlerde anormal bir Real Madrid baskısı vardı ama golü son dakikada yiyen de Real Madrid oldu.. Real Madrid yıllar sonra yine heyecan verici bir top oynuyor ama sistemde bence arızalar var, bununla ilgili de ayrı bir post gider.. Barca bugün 4 çekti Valladolid'e ve puan farkı da böylece 4'e düşmüş oldu.. Çok garip işler oluyor bu sene La Liga'nın zirvesinde.. Hep bir ben yiyemedim sen de buyur hadisesi var 2 takım arasında.. Barca zerre güven vermiyor bana ama 4 puan farkla bence Barca tekrar potada.. Real eğer Bernabeu'daki maça 3+ puanla giremezse her şey olabilir İspanya'da, yani tekrar makul bir seviyeye geldi puan farkı..

İngiltere'de de yine Galatasaray maçı yüzünden Chelsea-Arsenal'in ilk yarısını izleyebildim.. Maç çok ortadaydı ama Chelsea Drogba'nın 2 golle yenmiş Arsenal'i.. Arsene babanın takımım kesin şampiyon olacak sallamasının ömrü 1 gün bile sürmedi.. Arsenal devre dışı EPL'de.. Artık yarış Chelsea ve United arasında geçecek diye tahmin ediyorum.. Benzer şekilde United'ın Stamford Bridge'e 3+ puan farkla çıkması lazım, yoksa Avram Grant bir mucize yaratabilir orada.. Yaratmasın tabi, Terim gelsin.. Onu isteriz son çıkan haberlerden sonra..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.