28 Mar 2008

, ,

The Incredible Hulk Fragman

The Incredible Hulk'la ilgili endişelerimi daha önce belirtmiştim burada.. Ben İstanbul'dayken fragman piyasaya çıkmış, yeni gördüm.. Aslında 13 Mart'ta piyasaya çıktığını biliyordum ama unuttum ne yalan söyleyeyim.. Şans eseri az önce MTV'de fragmanı gördüm, hemen indirip tekrar izledim.. Yine filmin gidişatını fazlasıyla belli etmişler ama fena bulmadım fragmanı açıkçası.. Efektler çok eksik duruyor ama düzelir onlar.. Tek rahatsız eden şey ne Abomination'ı, ne de Hulk'un yeni halini beğenmedim.. Ang Lee'nin Hulk'u çok daha güzeldi bence, alışmak biraz zaman alacak buna.. Bunun dışında filmin havası Hulk ciddiyetini yansıtıyor gibi.. Ang Lee'nin filmine hayran olduğumu daha önce de belirtmiştim ama babanın yaptığı bir hata hikaye ve karakteri biraz fazla dışlayıp kendi istediklerini yapmaya çalışmasıydı.. Bu film, Marvel prodüksiyonu olma itibarıyla Hulk'la biraz daha fazla ilgilenecek gibi.. Edward Norton'un senaryosu nasıl olacak, Louis Leterrier'in yönetmenliği yetecek mi bunlar hala soru işareti ama en azından biraz yatıştırdı fragman beni.. Finalini de iyi yapmışlar 2 dakikanın.. Leterrier'den filmin geneliyle ilgili çok şey beklemiyorum ama Abomination vs. Hulk bölümlerinde, yani aksiyon sahnelerindeki yönetimini de merak ediyorum.. En azından o bölümlerde bir umudum var kendisinden.. Renklendirme ve sinematografi de ilk filmdekinden daha farklı, daha pastel gibi renkler.. Merakla bekliyoruz..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.