24 Mar 2008

Luis Fabiano


Bu arkadaş da son dönemlerde mütemadiyen kıçı kaşınan, rahatsızlık yaratan futbolculardan Avrupa'dan.. Zannediyorum ki Sevilla'dan ayrılacak ilk isim olacak, açıklamaları hep bu yönde.. Eh tabii bir araba gol attı La Liga'da, piyasası güzel.. Sevilla da iyice boku çıkmış bir takım halini aldı, bir üst seviyeye çıkmak gerek..

Real Madrid'le geçti adı, ama bence Real bu adamı almaz.. Çok daha iyilerini alabilecek mali güce sahip.. Dün Tottenham dedikodusunu gördüm.. Çok garip gelmiyor açıkçası Spurs'ün mali gücünün büyüklüğünü (Ki Berbatov'u da 35-40 civarından okutacaklar büyük ihtimalle sezon sonu) ve Juande Ramos faktörünü düşündüğümde.. Zaten Ramos'un Spurs'le imzalar imzalamaz İspanya'dan İngiltere'ye uçuşlar beklediğimi de söylemiştim daha önce..

İyi topçu tabii ki Fabiano.. İlk çıktığı zamanlarda fiziğini biraz zayıf bulup daha çok golcü olarak görürdüm ama fiziksel yönden de büyük aşama kaydetti, takım savunmasına da yardım eden bir profile kavuştu.. İngiltere'de de başarılı olabilecek tarza sahip, bilindiği gibi EPL'de oynamak için sadece süper yetenek yetmiyor.. Çok başka meziyetler gerekli orada istikrar sağlamak için..

Rezil olacağını sanmıyorum eğer EPL'ye, Spurs'e giderse.. Belli bir seviyeyi tutturur ama yine de bence overpaid olmaktan ileri gidemeyecek.. Bu arada şöyle ilginç bir durum da var bu transfer gerçekleşirse.. Frederic Kanoute Spurs'te vasat vasat takılırken 28 yaşından sonra Sevilla'da cilalamıştı kariyeri.. Luis Fabiano da Sevilla'da yine patlamışken Spurs'e dönüp vasat bir performans gösterirse Sevilla'nın Spurs'e attığı kazıklarda ikinci perdeyi izleriz, ilginç olabilir..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.