8 Ara 2009

UEFA Team of the Year 2009


Geçtiğimiz senelerdeki gibi UEFA oylamayı başlatmış.. İçimizdeki 11 oluşturma aşkı bambaşka olduğu için hemen atladım, takımımı yaptım.. Oylama 2009 diyor ama listenin 2008/2009 sezonunu öne çıkararak yapıldığını ve değerlendirmelerin de bunun üzerinden yapılması gerektiği unutulmamalı.. 2-3 seçimden geçen senenin performansı bakımından daha iyileri bulunabilir ama Casillas, Terry ve Gerrard gibi adamların bulunduğu yerde başka adamlara bakamıyorum ben.. Barcelona dominasyonu Allah'ın emri.. Hoca için de Lucescu'yu seçtim ben, Pep fark atar tabii.. Eto'o da büyük ihtimalle seçilmez ama geçen seneki performansı görmezden gelmek adamı çarpabilir, korkumdan verdim oyu.. Oylama şuradan..

2008'in takımı: Casillas; Ramos, Terry, Puyol, Lahm; Ronaldo, Xavi, Cesc, Ribery; Messi, Torres.. Hoca: Sir Alex

7 YORUM:

koala dedi ki...

Dani Alves-Srna harici dışında sanıyorum aynı takımı seçmişiz...

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Sağbeke Maicon'u,golcü olarak Ibra'yı,hoca olarakta Pep'i seçtim,gerisi aynı.

Aslında Inter'den 2 adam olması saçma olmuş biraz.

Quaresma7 dedi ki...

Pique'nin kadrolarda bulunmaması üzüntü verici. Yerküre üzerinde Pique'den daha iyisi var mı gerçekten?

Adsız dedi ki...

şüphesiz ki xavi ile iniesta yı ayıran bizden değildir.

Adsız dedi ki...

volkan ile sercan sheraton otel de adnan sezgin in yanında

Her Yol Roma dedi ki...

http://heryolroma.blogspot.com/2009/12/uefa-yln-takm-2009.html

maicon - d.alves
pique - puyol
f.torres - eto'o

bunlar farklı..

AAAA dedi ki...

cesar; maicon, Terry, Puyol, evra; Ronaldo, Xavi, gerrard, iniesta; Messi, ibra .. Hoca: pep.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.