19 Eyl 2009

Schalke 1-2 Wolfsburg


Bazı adamlardan sıtkımın sıyrılması için tek hadise yeterli olabiliyor.. Çok önemli hoca, geçen seneki başarısı efsane.. Ama Wolfsburg'la şampiyonluğa yürürken Schalke'yle anlaştığının ortaya çıkması ve bunu açıklaması yok mu? Benim gözümde bitirmiştir Magath'ı.. Orası Avrupa, böyle şeyler olabiliyor eyvallah.. Türkiye'de olmayacak bir iştir fakat bu, yapan adamı bitirirler.. Öyle mi olması gerekir peki? Bazı konularda Avrupa'dan farklı olmak iyidir bence.. Medeniyetin abartılısını kabul etmiyorum.. Şampiyonluk yolunda böyle bir şey yapan adama iyi gözle bakmıyorum, kara listeye alıyorum kendi adıma..

Wolfsburg'un bu anlamda Magath'ı kendi sahasında hüsrana uğratması tarifsiz bir şekilde mutlu etti beni.. Armin Veh'le ne olduklarına dair bir fikrim yok, yeteri kadar izleyemedim.. Bu geceki maç da dahil.. Ama geçen seneki başarı bence imkansız.. Schalke? Magath'la ne olacaklarına dair bir öngörüm de yok.. Nostradamus değilim.. Ama bu geceki Wolfsburg galibiyeti ne de güzel olmuştur ya.. Kapaklar Felix için geliyor.. Adamımsın Dzeko..

3 YORUM:

Nitin Gupta dedi ki...

Bir benzerini de Gerets yapmıştı geçen sene ve şampiyonluğa mal olmuştu belki de.

Bence Magath gittiğine pişmandır. Schalke takımı inanılmaz hatalar yapan bir takım. İşi çok zor orda zaten.

Adsız dedi ki...

sence misimovic büyük bir avrupa takımında oynayabilir mi?

Parma Maniac dedi ki...

Neden oynayamasın?

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.