28 Ağu 2008

Roman Pavlyuchenko


Roman açıklamasa çocuğun transferi öğrenemeyeceğiz.. Aylarca bir ismin peşinde koşup onu beceremeyenlerden sonra böylelerinin de olduğunu öğreniyoruz.. Önce City tak diye bitirdi Vincent Kompany'yi.. City suskun kaldı, Hamburg açıkladı transferi.. Ki o Kompany tek idman sonrası West Ham karşısında 90 dakika forma giydi.. Kendisi de şaşırdı daha arkadaşlarımın ismini öğrenemeden sahaya çıktım diye.. Roman'ı da benzer şekilde çok ani bitirdi Spurs ve yine kulüpten değil de oyuncudan geldi açıklama..

Juande Ramos bozuk atıyordu Berbatov'un gitmek istiyorum mızıklamalarına.. 2 hafta attığı bozuktan ben de aldım nasibimi EPL Fantasy'de, sağolsun.. Pavlyuchenko ne de güzel gidecek o Tottenham ön alanına.. Direk koyuyorum ilk 11'ime, Berbatov'dan kaybettiklerimi geri kazandıracak bu aslan parçası..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.