14 Ağu 2008

Galatasaray Forması


Bu senenin formalarını değerlendirirken fazla ve gereksiz övgüde bulunduk tabii.. Maç yazısında unutmuşum, dünkü formaların font kepazeliği neydi öyle? Kırmızı üzerine siyah numara ve yazılarla zevksizliğin doruklarına çıktı Galatasaray Futbol Takımı.. Kırmızının üzerine sarı font kullanmak hiçbir görevlinin aklına gelmez mi yahu? Parçalı sırta izin vermeyen UEFA, parçalı olsa çok daha iyi anlaşılacak olan siyah fontlar nedeniyle kulübe bir uyarı cezası vermeyecek mi? Bu zevksizlik sezon boyunca devam edecek mi? Son yılların en güzel parçalısı bu zevksizlikten almasın nasibini daha fazla, üzülürüm..

4 YORUM:

PCLioN dedi ki...

Ah hocam ah, bam telime dokundun şimdi. Kendimi paralıyorum 2 senedir bu siyah font yüzünden, sonunda bir bidon benzinle çadırın tepesine çıkıp kendimi yakacağım.

Hangi akla hizmet koyu kırmızının üstüne siyah fontla yazı yazılır, resmen mavi ekran veriyorum her gördüğümde. Kırmızının üstüne sarıyla yazmak hiç mi akıllarına gelmez, hadi birinin gelmedi, diğerleri hiç mi uyarmaz?

Yapışkan ayrı bir rezalet zaten, ilkokulun karşısındaki kırtasiyeden mi alıp yapıştırdınız arkadaş, adam terlese font düşecek gibi duruyor. Sinir, stres sahibi oldum bu iş yüzünden.

Bu arada bu kadar dertliyken niye bloga yazmayı akıl edemedim, o da ayrı konu. Senin sayende içimizi dökmüş olduk bari...

Cenky dedi ki...

Dün o kadar işim çıkmasa bloga yazacağım konuydu, yine atlattın bizi patron. Maçta baş dönmesi, tansiyon düşmesi ve mide bulantısını yaşatan konuydu. Yediğimiz gollerden ziyade kayınçoya fazlasıyla söylediğim konuydu. Senelerdir çok sıkıyorlar bu formalarla bizi, göz zevki diye bir şey kalmadı zaten de sindirim ve sinirsistemimize de felç ettiler. Bizim sesimiz duyulmuyor, seneurosport'taki arkadaşlara bir söyle de laf falan soksunlar formayla ilgili patron :D

selaminko dedi ki...

benden once yazmıssın. bende bu konuda yazacaktım.

Beercholic dedi ki...

doğru tespit.

Blogger tarafından desteklenmektedir.