4 May 2008

WSC 2008 Final


Stephen Hendry 6-17 Ronnie O'Sullivan

Allister Carter 17-15 Joe Perry

Beklenen isimler finalde.. Ronnie - Hendry maçında çekişme bekliyorduk, idman yaptı Ronnie.. 4-1'den 13-4'e gelen bir maç için fazla şey yazmaya gerek yok zaten.. 12 frame veriyorsa bir oyuncu üst üste hali ortadadır.. İlk seansın ilk yarısında iyiydi Hendry, Ronnie'yi oyuna sokmadığı sürece.. Ondan sonrasıysa tam anlamıyla bir tecavüz oldu.. Skordan Ronnie'nin standartlar üstünde bir snooker oynadığını sanabilirsiniz, gayet normaldi Ronnie.. Sadece Stephen Hendry özüne dönmüştü, onun sonucu bu..

Carter - Perry maçı daha iyiydi.. Perry'nin ilk seanstaki üstünlüğünden sonra hep kafa kafaya giden skor özellikle sonlara doğru heyecan yarattı.. 32. ve son frame acayip oldu.. 2 oyuncunun da birbirinden kötü vuruşlarıyla bir Carter'a, bir decider'a gitti maç.. Ama almayı bildi Carter.. Şu turnuvada final bu ikisine yakışıyordu zaten.. 2 tane 147 yapan adam finalde, bu bile başlı başına bir hikayedir.. Ronnie çok ağır favori, ama bu turnuvanın özelinde Carter kazanamaz demek de çok zor..

2 YORUM:

Liverbird dedi ki...

Hendry zaten son 2 yıldır falan böyle salak salak hatalar yapıp çok maç verdi kendine yakışmayan, Hendry'nin Hendry olduğu zamanlar geride kalmaya başlıyor sanırım.

Adsız dedi ki...

Hendry'nin tekrar formuna dönmesi için daha süre olduğu görüldü ,o noktada haklısın ama Ronnie bu turnuvadaki diğer maçları dışında sene içinde oynadığı diğer maçlarıda dahil hiç bu kadar sakin ,konsantre olmuş ve başarılı güvenli vuruşlar-genelin aksine- gerçekleştiren bir görüntü sergilememişti.Bu formu finale de taşırsa şampiyon olması çok yakın bir ihtimaldir.
Ahmet

Blogger tarafından desteklenmektedir.