5 May 2008

Flamini Milan'da


Daha önce belirtmiştim şurada, Flamini uçtu yuvadan.. Daha resmi bir kulüp açıklaması yok ama resmi olmayan bir şekilde ciddi kaynaklardan geliyor haberler.. Galliani'nin açıklamaları da var.. Flamini seneye Serie A'da forma giyecek.. Kalmayacağı çok bariz duruyordu zaten.. Kafası rahatlamıştır umarım.. Büyük kayıp değil bence bu sene mükemmel maçlar çıkarsa da.. Arsene Wenger'in yedek planının hazır olduğu söyleniyor, tersi olsa şaşarız zaten.. Flamini yerine ilk tercih Jean Makoun sanıyorum.. Fizik güç yönünden 1.5 Flamini eder de, teknik yönünden bilemiyorum.. Ama kesinlikle iyi bir tercih olur..

Arsenal cephesinde bir de Hleb'in gidebileceği konuşuluyor.. Inter Milan çok ısrarlıymış üzerinde.. Onun gitmesi durumundaysa Wenger'in sarkacağı oyuncunun Niko Kranjcar olacağını okudum bazı yerlerde.. Sanmıyorum gerçi böyle bir şey gerçekleşeceğini..

3 YORUM:

mustafa taha dedi ki...

Dün Kaladze'nin restoranında yemek bile yemiş arkadaş...

http://golatankaleye.blogspot.com/2008/05/srad-bir-pazar.html

a.c. sedef dedi ki...

yav abi bırak makoun'u bırak denilson diye deli bi adam var flamini yi fiziken 2 e katlar teknik olarak 4 le çarpar :D

hleb hiçbi yere gitmez diyelim ki gitti sakın ola inter'e gitmesin adamlar ibra'yı bile çürüttü ya

selaminko dedi ki...

bu flamini gereğinden fazla abartılıyor. Bu adamda birsey yok. bence yetenekleri sınırlı bir adam

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.